Match game 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Het 'raad het bordspel'-topic bolt goed, dus tijd voor een nieuw spelletje.

Deze keer een match game, naar analogie van JeVo's topics op Bordspelmania. Hierbij stel ik 5 vragen waarbij elke deelnemer een antwoord geeft op elke vraag.
  • Zend de antwoorden vóór woensdag 6/1/2021 in een PB naar mij.
  • Geef 3 verschillende antwoorden in elke categorie. Het doel is om zo veel mogelijk antwoorden te matchen met andere spelers.
  • Je score is het aantal overeenkomende antwoorden, inclusief je eigen antwoord.
  • Er zijn geen verkeerde antwoorden.
  • Overleg niet met andere spelers.

De vijf vragen van de eerste editie:
  1. Noem 3 spellen met zwart als spelerskleur.
  2. Noem 3 spellen met een speelbord dat niet vierhoekig is.
  3. Noem 3 spellen met tongbrekende titels.
  4. Noem 3 spellen met muntgeld.
  5. Noem 3 spellen die zich onder water afspelen.
Succes!

Edit: ga er een wedstrijdje aan koppelen.
Degene die na 3 match games de meeste punten heeft, krijgt Pocket Escape Room: Het Mysterie van Eldorado.

Edit 2: dit zijn de scores na game 1:

NoGo 83 punten
StanTem 78 punten
wartaal 78 punten
TiM007 76 punten
BleKKie 73 punten
Tweak37 73 punten
Vinceness 68 punten
Kiekebanus 67 punten
Creeping Death 66 punten
Savatar 62 punten
Lint 56 punten
OfFPiR 53 punten
Sqarzz 51 punten
FreakyJP 51 punten
bugsystyle 48 punten
Domieneo 46 punten
pamperke 39 punten
 
Laatst bewerkt:
Allez, kzal eens proberen...
unsure.gif
 
Ik heb geprobeerd maar liep vast op tongbrekende titels, daar kon ik er maar één bedenken ☹️. Al de rest kwam ik er gemakkelijk aan 3.

Als ik dit jaar geen inspiratie meer vind voor die vraag, zal ik mijn antwoord begin volgend jaar insturen zonder het volle aantal op die vraag. :)
 
Google is your friend :p
Ik ben nogal thuis in board games en moet wel toegeven dat ik toch ook eens moest nadenken over sommige spellen.
Op het ander forum is het 5 antwoorden per vraag en da's moeilijk, zelfs bij iets eenvoudigs als 'zwart spelerskleur'.
 
Ga er een wedstrijdje aan koppelen.
Degene die na 3 match games de meeste punten heeft, krijgt Pocket Escape Room: Het Mysterie van Eldorado.
't Is geen nieuw exemplaar, maar eenmalig door mezelf gespeeld.
 
Ga er een wedstrijdje aan koppelen.
Degene die na 3 match games de meeste punten heeft, krijgt Pocket Escape Room: Het Mysterie van Eldorado.
't Is geen nieuw exemplaar, maar eenmalig door mezelf gespeeld.
Leden omkopen om met uw spelletje mee te doen 🙄
 
Heb 5 inzendingen nu (inclusief mijn eigen inzending) :p

Jullie hebben nog tijd tot dinsdag om alles door te sturen.
 
Ook eens ingevuld, allé wat ik kan, want op vraag 3 & 5 heb ik zelfs gewoon geen antwoord :(
 
Ook eens ingevuld, allé wat ik kan, want op vraag 3 & 5 heb ik zelfs gewoon geen antwoord :(
In zo'n geval is het misschien beter om 3 random games op te noemen, zo heb je toch voor elke game 1 punt, want ook elke game van je eigen inzending in minstens 1 punt waard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan