Match game 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
De match games vallen in de smaak en ik ga ermee door zolang er genoeg deelnemers zijn. Match game 1 had 17 deelnemers, match game 2 had er 19 en de derde had er 20. Positieve trend dus.

Vandaag starten we met Match game 4 met een nieuwe set van 3 Match games om een prijs te winnen.

  • Zend de antwoorden vóór woensdag 27/1/2021 in een PB naar mij.
  • Geef 3 verschillende antwoorden in elke categorie. Het doel is om zo veel mogelijk antwoorden te matchen met andere spelers.
  • Je score is het aantal overeenkomende antwoorden, inclusief je eigen antwoord.
  • Er zijn geen verkeerde antwoorden.
  • Overleg niet met andere spelers.

De vijf vragen van de vierde editie:
  1. Noem 3 spellen met dobbelstenen zonder stippen.
  2. Noem 3 spellen met doorzichtige onderdelen.
  3. Noem 3 spellen met wijzigende regels.
  4. Noem 3 spellen met bergen.
  5. Noem 3 spellen met de ruimte als thema.
Degene die na 3 match games (match game 4 tot en met 6) de meeste punten heeft, krijgt een demo copy van Treelings.
Mocht ik de winnaar zijn, dan gaat de prijs naar de volgende.

Voorbeeld score op 1 vraag:
Speler 1 geeft door: Uno, Monopoly, Risk
Speler 2 geeft door: Uno, Risk, wiezen
Speler 3 geeft door: Risk, wiezen, eenentwintigen

Scores: Risk 3 punten
Uno en wiezen elk 2 punten
schaken, Monopoly en eenentwintigen elk 1 punt

Speler 1 haalt 2+1+3=6 punten
Speler 2 haalt 2+3+2=7 punten
Speler 3 haalt 3+2+1=6 punten
 
Pff, die 'Noem 3 spellen met doorzichtige onderdelen' is wel niet gemakkelijk precies
unsure.gif
 
Misschien een domme vraag, maar wat bedoel je met "wijzigende regels"? Dat er midgame ofzo iets wordt gewijzigd of errata?
 
Vooral die met wijzigende regels vind ik moeilijk ja, ik ken er maar eentje. Ik zal dan maar de verschillende varianten als antwoorden nemen :D
 
Mijn MOM heeft custom transludent voetjes, maar dat zal ik maar beter niet tellen om punten te willen scoren.:)
@StanTem , waar haal jij je inspiratie op je vragen?
 
Is het volledig doorzichtig of is Translucent goed genoeg? :p
Da kiest gij eh :p
Mijn MOM heeft custom transludent voetjes, maar dat zal ik maar beter niet tellen om punten te willen scoren.:)
@StanTem , waar haal jij je inspiratie op je vragen?
Van een ander forum waar ze ook zoiets organiseren. En van andere leden hier. Had vorige keer gevraagd om vragen door te sturen en dar mag nog altijd eh.
 
Zvonmirus was de eerste inzender, dus heb mijn antwoorden naar hem doorgestuurd.
 
Moeilijker dan die dobbelstenen die niet gerold worden wordt het wel niet :p
 
Aeon's End was daarin trouwens echt een kutantwoord, want die premium components zitten niet standaard in het spel.
unsure.gif
Wie koopt er nu ook een standaard spel als er premium beschikbaar is.

Leuk feitje: enkel ik, NoGo en pamperke gaven dat als antwoord. We hebben het afgelopen week 2 keer gespeeld via Tabletop Simulator
unsure.gif
 
Wie koopt er nu ook een standaard spel als er premium beschikbaar is.

Leuk feitje: enkel ik, NoGo en pamperke gaven dat als antwoord. We hebben het afgelopen week 2 keer gespeeld via Tabletop Simulator
unsure.gif
Ik wou het geven maar heb dan KD:M gepakt omdat daar de hp tracking er wél standaard inzit. Ik moet stoppen met veel nadenken over mijn antwoorden. :(
 
Met vraag 3 (wijzigende regels) en vraag 4 (bergen). Had ik het toch wat moeilijker, ik denk niet dat ik op die vragen veel zal scoren.
 
Na 5 inzendingen sta ik weer aan kop :ROFLMAO:
Wel maar 1 punt voorsprong op de 2de. Da's wartaal met 31 punten.
Laatste is momenteel Vinceness met 16 punten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan