Match game 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Amaai ik vond deze echt makkelijk. En waarschijnlijk ben ik exact daardoor weer bij de laatste :p.
Ik kan niet wachten op die "unmatch" game !!!
 
Maar StanTem heeft gezegd dat ik nu int midden sta. Dus momenteel ben ik slecht bezig voor zowel de match als de unmatch :cautious:
 
Maar StanTem heeft gezegd dat ik nu int midden sta. Dus momenteel ben ik slecht bezig voor zowel de match als de unmatch :cautious:
tenor.gif
 
Toch wel even een bedenking maken dat ik de vraag "Noem 3 spellen met wijzigende regels." helemaal niet duidelijk vond.
Gaat het om spellen waarbij de regels kunnen wijzigen tijdens het spelen? Dit is waar ik ben op afgegaan, wat ik eigenlijk moeilijk vond.
Maar zijn spellen waarbij de regels wijzigen naar gelang het aantal spelers ook goed? Wat met spellen die verschillende varianten in de doos hebben, zijn die ook goed?

Sorry dat ik weet de lastige moet zijn :p
 
Toch wel even een bedenking maken dat ik de vraag "Noem 3 spellen met wijzigende regels." helemaal niet duidelijk vond.
Gaat het om spellen waarbij de regels kunnen wijzigen tijdens het spelen? Dit is waar ik ben op afgegaan, wat ik eigenlijk moeilijk vond.
Maar zijn spellen waarbij de regels wijzigen naar gelang het aantal spelers ook goed? Wat met spellen die verschillende varianten in de doos hebben, zijn die ook goed?

Sorry dat ik weet de lastige moet zijn :p
Ik interpreteer het als "spellen waarbij de regels bij het eerste spel niet hetzelfde zijn als bij volgende spellen". Andere regels voor andere spelers of andere varianten, heb ik niet gekozen.

Maar ik heb dan ook 16 punten op 15 antwoorden dus ik geef toe dat ik zelf de ironie er ook wel van inzie dat ik mensen tips zou geven over hoe ze moeten antwoorden.
 
Da's net een van de puntjes van dit spel. Hoe interpreteren de anderen de vragen?
Was ook zo bij de vraag met dobbelstenen die niet gerold werden.

Sommige spellen hebben dobbelstenen die helemaal niet gerold worden (vb The 7th Continent). Andere spellen hebben dobbelstenen die 1 keer worden gerold (vb Sagrada). En die kwamen allemaal voor in de lijst.

Ik doe trouwens zelf ook telkens mee en ik weet ook niet hoe jullie die vragen gaan interpreteren.
 
Gij hebt het momenteel niet nodig. Ik vermoed dat ge naar Lourdes zijt geweest, want ge staat momenteel op de derde plaats. Allez, eigenlijk zelfs de tweede plek want FreakyJP en ik delen plaats 1.
Ben deze keer total loss gegaan en zal wssl onderaan hangen :p. Ben aan het oefenen voor de Unmatch :p
 
Gij hebt het momenteel niet nodig. Ik vermoed dat ge naar Lourdes zijt geweest, want ge staat momenteel op de derde plaats. Allez, eigenlijk zelfs de tweede plek want FreakyJP en ik delen plaats 1.
Lol ik kan echt kop nog staart aan dees spel krijgen :ROFLMAO:
Ma dus @BleKKie, als deze trend zich doorzet, kunt gij eerste worden !!! Dus laat het niet na om nog mee te doen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan