Match game 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, sommige heel populaire spellen komen toch gewoon niet in mij op. Ticket to Ride en Unlock bijvoorbeeld 😂 Ik dacht dat dit de boardgame elite was!

Heel leuk gedaan @StanTem!
 
We gaan toch niet elitair doen he :p
Ticket to Ride vind ik een prima tussendoortje.
Zelfs Catan durf ik schaamteloos om de zoveel jaar nog eens bovenhalen :unsure: Wel typisch een spel dat je met toffe mensen moet spelen, want voor mij zit het leuke element in het handelen.
 
We gaan toch niet elitair doen he :p
Ticket to Ride vind ik een prima tussendoortje.
Zelfs Catan durf ik schaamteloos om de zoveel jaar nog eens bovenhalen :unsure: Wel typisch een spel dat je met toffe mensen moet spelen, want voor mij zit het leuke element in het handelen.
Tuurlijk niet, daarom dat ik er 'grapje' bijzeg :p.

Catan en zeker TtR vind ik nog wel eens leuk om te spelen hoor. Maar die laatste, zoals je zegt, enkel met mensen die willen handelen en niet enkel denken : als hij er voordeel uithaalt doe ik het niet...
 
Tuurlijk niet, daarom dat ik er 'grapje' bijzeg :p.

Catan en zeker TtR vind ik nog wel eens leuk om te spelen hoor. Maar die laatste, zoals je zegt, enkel met mensen die willen handelen en niet enkel denken : als hij er voordeel uithaalt doe ik het niet...
Ik ging mee in het grapje hoor met "We gaan toch niet elitair doen he" ;)

Wat me bij Catan opvalt, is dat er steeds gezegd wordt 'er zijn al zo veel spellen uitgekomen die hetzelfde doen, maar veel beter'. Maar eigenlijk ken ik niks dat écht op Catan lijkt.
 
We gaan toch niet elitair doen he :p
Ticket to Ride vind ik een prima tussendoortje.
Zelfs Catan durf ik schaamteloos om de zoveel jaar nog eens bovenhalen :unsure: Wel typisch een spel dat je met toffe mensen moet spelen, want voor mij zit het leuke element in het handelen.
Ik heb hetzelfde met monopoly: eigenlijk speel ik dat wel graag (wie wil nu niet rijk worden?), maar als ik na 2 rondes al merk dat niemand van plan is zijn eigendommen te verkopen tegen een lichte mark-up, dan stop ik ermee.

Ik ga u geen fucking 25000 betalen voor zo'n lichtblauw straatje hé. Kom met een oranje of rood af en we kunnen praten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan