Match game 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook ingestuurd heb wel niet gevonden hoe een pm te sturen. Ik heb "Start conversation" gedaan. (of is dat hetzelfde?)
 
Ik weet het, maar ik ben op dit moment geen vat met originaliteit vrees ik. Nu ja, bij dit spel is het natuurlijk de bedoeling net niet origineel te zijn misschien. :LOL:
 
Ik zou iedereen zijn antwoorden wel eens willen weten. Vooral die tongtwisters, daar kon ik echt niks bedenken..
Ik ook niet maar dan wel gegoogled. Al heb ik het wel "fair" gespeeld en enkel gegoogled waar ik gewoon geen antwoord op had, de rest was wel degelijk uit het hoofd of in de spelletjeskast hier thuis gaan kijken.

Of ben ik hier echt de enige in? :thinking:
(zoja, dan schrap ik dat wel weer hoor)
 
Ik ook niet maar dan wel gegoogled. Al heb ik het wel "fair" gespeeld en enkel gegoogled waar ik gewoon geen antwoord op had, de rest was wel degelijk uit het hoofd of in de spelletjeskast hier thuis gaan kijken.

Of ben ik hier echt de enige in? :thinking:
(zoja, dan schrap ik dat wel weer hoor)
Ik heb ze allemaal nog wel zelf bedacht, in de hoop dat het helpt om spellen te zijn waar andere mensen ook het eerst aan denken :p Maar die tong twisters, dat zijn het ook weer niet echt :thinking:
 
Ik ga deze passen, zit volop in de blok en mijn hoofd zit momenteel vol met afgeleiden, limieten, integralen, determinanten en vectorruimten 😂. Ik probeer de volgende mee te pikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan