Match game 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euhm ok, dat was me niet duidelijk
Staat nochtans in de regels:
  • Je score is het aantal overeenkomende antwoorden, inclusief je eigen antwoord.
Is een spel maar 1 keer genoemd (in dit voorbeeld door jezelf), krijg je voor dat spel 1 punt.
Werd een spel door 3 mensen genoemd (waaronder door jezelf), krijg je 3 punten voor dat spel.
 
Is het niet veeeeeeeel logischer om dat on te draaien? Iets (juist) antwoorden dat niemand anders kent, is toch veel meer punten waard dan hetgene dat iedereen kent?

Ps: Ik reageer enkel op uw laatste bericht, kheb de beginpost nog niet es tegoei gelezen :p
 
Is het niet veeeeeeeel logischer om dat on te draaien? Iets (juist) antwoorden dat niemand anders kent, is toch veel meer punten waard dan hetgene dat iedereen kent?

Ps: Ik reageer enkel op uw laatste bericht, kheb de beginpost nog niet es tegoei gelezen :p
Dan is de naam 'match game' niet zo correct he :p Hier is het dus juist de bedoeling om te raden wat het meest opgegeven zal worden.
Normaal per vraag 5 games, maar dat bleek voor velen te moeilijk. We zien wel hoe het hier loopt en of er nog andere spelletjes volgen.
 
Met 5 antwoorden heb je natuurlijk wel meer kans om te 'matchen', maar ik heb nu toch ook al moeten zoeken om er 3 te vinden :')
 
Staat nochtans in de regels:
  • Je score is het aantal overeenkomende antwoorden, inclusief je eigen antwoord.
Is een spel maar 1 keer genoemd (in dit voorbeeld door jezelf), krijg je voor dat spel 1 punt.
Werd een spel door 3 mensen genoemd (waaronder door jezelf), krijg je 3 punten voor dat spel.
Dus zelfs als het antwoord niet correct is, krijg je toch nog een punt?
 
'k Sta met 1 punt voorsprong aan kop op dit moment
unsure.gif


Ik heb btw mijn 'inzending' gedaan op woensdag 30/12 om 13:52 volgens mijn kladblok file op de pc (kan hier geen berichtjes naar mezelf sturen :()

@pamperke bengelt onderaan :thinking:
 
'k Sta met 1 punt voorsprong aan kop op dit moment
unsure.gif


Ik heb btw mijn 'inzending' gedaan op woensdag 30/12 om 13:52 volgens mijn kladblok file op de pc (kan hier geen berichtjes naar mezelf sturen :()

@pamperke bengelt onderaan :thinking:
Ongeluk in't spel is geluk in de liefde!

naar't schijnt :|
 
Ja is spannend bij elke nieuwe inzending.
Stond aan kop, door inzending van Vinceness moest ik plots mijn plaats delen en door de inzending van Tweak37 sta ik nu derde
unsure.gif
 
Ik heb medelijden met pamperke, waardoor ik bij elke inzending precies wat verder zak 😭😭😭
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan