Netflix Lupin

Frado

Active member
Crowdfunder FE
Nog mensen deze serie bekeken? Met die acteur van Les Intouchables :)
5 delig voor 1e seizoen, ging vlot er door; denk dat ik toch wel zeker naar seizoen 2 ga kijken :)
 
Ik vond het script soms nogal verouderd of zelfs gebrekkig (een andere poster legt het goed uit in de serie-topic) en ook wat teveel gericht op de "hele" familie, maar anderzijds heeft de serie daardoor ook wel veel charme.
 
Eerste 2 afleveringen gezien, en wow vond het goed. dikke 9/10 tot nu toe.
Wel wat luchtig, maar is oké
 
Eerste aflevering gezien. Wel een leuk concept. Natuurlijk niet allemaal geloofwaardig, maar dat drukt de pret niet. Indrukwekkende hoofdacteur ook.
 
Goede serie. Uteraard niet realistisch..maar net zoals casa de papel is het een script dat mensen aanspreekt.
Het zijn zaken die mense ooit in hun leven hebben gedroomd te doen, maar het uiteraard niet hebben gedaan.
En Omar Sy kennen we van andere films..hij blijft goed.
 
Is dit weer zo'n serie waarin het hoofdpersonage alles kan en slim is terwijl z'n tegenstanders idioten zijn ?
 
De politie zijn grotendeels ongeloofwaardig idioot, maar voor de rest valt het meestal nog mee.
 
Ik vind het vooral heel goed omdat het mij constant kan boeien en het niet weer zo'n typische serie is waar je enkele momenten op voorhand al weet wat er gaat gebeuren.
 
Ik vond het zeer sterk beginnen, heel goeie eerste aflevering. Daarna wel wat voorspelbaarheden en plotholes, maar het blijft wel top. Omar Sy blijft ook een steengoede acteur.

Soms ook iets té veel een hommage aan Maurice Leblanc, maar ik heb wél zin gekregen om me de boeken van Lupin aan te schaffen. Dus missie volbracht denk ik dan.
 
Ik vond het zeer sterk beginnen, heel goeie eerste aflevering. Daarna wel wat voorspelbaarheden en plotholes, maar het blijft wel top. Omar Sy blijft ook een steengoede acteur.

Soms ook iets té veel een hommage aan Maurice Leblanc, maar ik heb wél zin gekregen om me de boeken van Lupin aan te schaffen. Dus missie volbracht denk ik dan.
deze dan ?
 
Gisteren aflevering 1 bekeken, vond het best wel goed. Boeit me genoeg om verder te blijven kijken.

Als het mij na het eerste seizoen nog altijd boeit dan koop ik wel een van de boeken :D
 
Eerste helft van seizoen uitgekeken. Vind het toch erg vermakelijk.
Nu hopen dat de volgende 5 afleveringen van het eerste seizoen niet te lang op zich laten wachten.
 
Ik kijk uit naar deel 2, Omar Sy zie echt wel graag bezig. Les Intouchables, Demain tous commence, mooie films.
 
Terug
Bovenaan