Golden Oldies: must-see TV uit den ouden tijd

Das toch 3 waar je naar kan blijven kijken?

Wel een mooie opbouw: ik ben monogaam want ik hou echt van mijn vrouw. Katrien en Sofie vervullen de rest van mijn behoeften.
Allo Allo zou ik elke keer bekijken als 't op TV passert, de andere 2 vervolledigen het podium van must see tv uit den ouden tijd. Er staat toch letterlijk dat er maar 1 iets is waar 'k naar kan blijven kijken?
 
Ik keek vroeger als tiener stiekem Vennebos op tv in de vroege namiddag wanneer mijn ouders niet thuis waren en ik normaalgezien moest studeren voor mijn examens. Ik herinner me er niet veel meer van. Alleen dat ik dat toen wel spannend vond. Maar ik denk niet dat dat nog ergens te bekijken valt.
 
Nog nooit van gehoord eigenlijk, maar op basis van bovenstaand filmpje snap ik dat dit geen succes was…
Ik denk dat ze hier de onnozelste fragmentjes bij elkaar zetten waardoor het er slechter uitziet dan het was. Ik herinner me de reeks ook niet meer in detail. Alleen dat het mijn guilty pleasure was als 14 jarige :wtf:
 
Even deze thread opgraven: hoeveel mensen hebben er nog positief sentiment aan Father Ted? Niet zeker of het ooit gezonden werd in België.
 
Nog eentje waar ik goede herinneringen aan heb: Lili en Marleen. En ja, het is VTM -nog eentje van in hun beginjaren, dus dan weet je het wel, maar de eerste zes seizoenen -met de originele cast zijn voor Vlaamse maatstaven uitstekend. Die eerste zes seizoenen heb ik op dvd en soms zet ik die nog wel op. Gewoonweg comfort-tv waar ik nog geregeld mee moet lachen. Vooral dan met Frank Aendenboom.
 
Nog eentje waar ik goede herinneringen aan heb: Lili en Marleen. En ja, het is VTM -nog eentje van in hun beginjaren, dus dan weet je het wel, maar de eerste zes seizoenen -met de originele cast zijn voor Vlaamse maatstaven uitstekend. Die eerste zes seizoenen heb ik op dvd en soms zet ik die nog wel op. Gewoonweg comfort-tv waar ik nog geregeld mee moet lachen. Vooral dan met Frank Aendenboom.
Absoluut een vlaamse top serie, persoonlijk vind ik alle seizoenen top, van de eerste tot de laatste.
(In tegenstelling tot FC de kampioenen waar het vervangen van de originele cast recht evenredig naar beneden ging met de kwaliteit. (Pico en Oscar))
 
Even deze thread opgraven: hoeveel mensen hebben er nog positief sentiment aan Father Ted? Niet zeker of het ooit gezonden werd in België.
Zalig. Een tijd terug nog de acteur die Dougal speelde gezien in Derry Girls en k had hem onmiddellijk herkend :coolbrows:.
Ik denk dat ik de reeks indertijd op de nederlandse tv heb gezien...

Maar er waren zoveel Britse pareltjes: Bottom, Allo Allo, Not the nine o"clock news, The thin blue line (met Rowan Atkinson), The Fast Show, Blackadder, Are you being served, Dad's army, Fawlty Towers, Some mothers do ave em, Black Books, het bizarre maar geniale The League of gentlemen ...
 
Terug
Bovenaan