Netflix Lupin

Ik ben ook al heel lang aan het wachten op deel 2. Vond het een raar einde ook om te stoppen. Maar ja het stak wel goed ineen. Franse zijn een opwaardering aan het doen ook met de serie Marseille.
 
Ik vond het begin van seizoen 1 echt heel goed... maar zwakte wel redelijk af naar het einde toe.

Twee afleveringen van seizoen bekeken tot nu toe en ik vind het precies toch wat minder... plotholes, onlogische beslissingen, ...
Je mag er alvast niet te hard bij nadenken.
Nu, zou de eerste serie niet zijn, dat matig begint, maar gaandeweg verbetert.
 
Ik zit aan aflevering 5 in het tweede seizoen. Ik vind het een mooie serie en waarbij Omar Sy een geweldige rol blijft spelen maar eerlijk gezegd ik vind het wat te langdradig worden en er zitten ook echt wel stukken in waarbij je denkt ok hier is het echt wel vergezocht. Ik ben benieuwd hoe of dit verder gaat uitgemolken worden of het na 2 seizoenen stopt.
 
Heb tot aflevering 2 of 3 gekeken, ben het al vergeten. Maar

die aflevering dat zijn zoon bevrijd word en die daarna trokken op niks. Hij krijgt ineens bijna slaag van die ene kerel terwijl vorig seizoen op die trein hij die makkelijk klop gaf.

Dan die flik slaagt die achteruit kijk spiegel af in die auto en slaagt de ruit uit, in de volgende scene zit hij in die auto met die zoon en zit die ruit en achteruitkijk spiegel er terug in. Daarna niet meer gekeken, zo een dingen storen mij super hard. Dat is basics van film/series, die continuieteit.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond seizoen twee uiteindelijk toch ook sterk. Op basis van de berichten hier vreesde ik al Casa de Papel toestanden, maar dat is het voorlopig toch zeker niet. Benieuwd naar seizoen drie.
 
Ik vind het goed, het is qua entertainment niveau alleszins zeker ok.
Maar je mag inderdaad niet altijd over alles te veel nadenken... plotholes?
En vaak kan je ook makkelijk de film mechanismen herkennen, daar stoor ik me wat aan dat het soms obvious is.

Dus qua schrijven vind ik het niet super. wel mooi gemaakt :)
 
Voila deel 2 zit er hier ook weer op. Blijf het toch een vermakelijke serie vinden en kijk al uit naar het derde deel.
 
Bleven jullie echt verderkijken nadat hij een random gsm steelt en het paswoord bij de tweede poging raadt? Of zijn het de vermommingen die jullie omver bliezen dit seizoen?
Deze serie mag naast Cobra Kai in het rijtje 'plaatsvervangende schaamte'. Boe.
 
Bleven jullie echt verderkijken nadat hij een random gsm steelt en het paswoord bij de tweede poging raadt? Of zijn het de vermommingen die jullie omver bliezen dit seizoen?
Deze serie mag naast Cobra Kai in het rijtje 'plaatsvervangende schaamte'. Boe.
Cobra kai is 1 van de beste series ooit! Shame on you.
 
Bleven jullie echt verderkijken nadat hij een random gsm steelt en het paswoord bij de tweede poging raadt? Of zijn het de vermommingen die jullie omver bliezen dit seizoen?
Deze serie mag naast Cobra Kai in het rijtje 'plaatsvervangende schaamte'. Boe.
En met plezier ook nog ja. Op zich inderdaad heel wat momenten die "erover" zijn. Maar dat lijkt me toch juist het opzet van de hele serie. Of was het stelen van het halssnoer in seizoen 1 wel geloofwaardig? :D
 
Bleven jullie echt verderkijken nadat hij een random gsm steelt en het paswoord bij de tweede poging raadt? Of zijn het de vermommingen die jullie omver bliezen dit seizoen?
Deze serie mag naast Cobra Kai in het rijtje 'plaatsvervangende schaamte'. Boe.

Dat het niet altijd technisch in mekaar zit en er af en toe een beetje overdreven wordt, tja dat neem ik er dan maar bij. Ik kijk hier eerder naar deze serie omdat die hoofdacteur bij mij zeer hoog aangeschreven staat? Hij speelt geweldige rollen en ik heb nog maar weinig slechte verfilmingen met hem gezien. Ik heb het absoluut niet op Frans gezever maar hier zeg ik oprecht doe zo voort. Plus buiten de acteur, moet ik nu toch echt niet wakker liggen en bij elke move gaan denken waarom iets niet zou kloppen? Daarvoor zal ik wel naar een documentaire gaan kijken met waargebeurde feiten.
 
Bleven jullie echt verderkijken nadat hij een random gsm steelt en het paswoord bij de tweede poging raadt? Of zijn het de vermommingen die jullie omver bliezen dit seizoen?
Deze serie mag naast Cobra Kai in het rijtje 'plaatsvervangende schaamte'. Boe.
tuurlijk, je denkt daarover te veel na
 
Bleven jullie echt verderkijken nadat hij een random gsm steelt en het paswoord bij de tweede poging raadt? Of zijn het de vermommingen die jullie omver bliezen dit seizoen?
Deze serie mag naast Cobra Kai in het rijtje 'plaatsvervangende schaamte'. Boe.

Ik bleef vooral kijken toen een wildvreemde bij hem in de auto stapte en beweerde dat hij wou helpen om zijn zoon terug te vinden. :')
Die 1e aflevering was gewoon shit qua plot. De rest is luchtig maar ok.

Maar idd voor het realisme moet je hier niet naar kijken :D.
 
Terug
Bovenaan