Letterboxd

Lakigigar

Well-known member
Ik ga even mijn account delen, en ik hoop dat anderen hetzelfde doen.


Ja, want het is toch beter als ik weet wie wie is, want als ik op iemand op zijn account klik hebben bepaalden al anderen van BG/9L wellicht al toegevoegd, maar als ik zo iedereen begin te volgen, kan het ook zijn dat vrienden & kennissen van gebruikers begin te volgen perongeluk omdat ik er vanuit ga dat ze hier een account, dus het is misschien beter om te weten wie wie is, en dus accountjes hier te delen.

Discussies over letterboxd (of bespreken van je eigen stats) kan ook hier natuurlijk.
 
Top website maar ik heb het serieus wat jaren verwaarloosd om eerlijk te zijn.

Films kijken int algemeen eigenlijk, de regisseur van de maand kan misschien een goeie Kickstarter zijn om het eens terug op te nemen!
 

Heerlijke site.
 
Ik hou zowel films als series al jarenlang bij op verschillende websites, denk al sinds 2012 bij Letterboxd.
Series hou ik bij op MyEpisodes en Trakt
Films hou ik bij op Trakt,Letterboxd (https://letterboxd.com/sink/),iCheckmovies en imdb uiteraard.

Heb wel de indruk dat ik m'n favorites eens moet bijwerken :unsure:
 
Is het toevallig mogelijk om IMDB en-of ICM account te importeren op Letterboxd ?
 
Idd leuke website. Vroeger veel trakt.tv gebruikt ook voor series, maar sinds dit jaar volledig op Letterboxd overgeschakeld. De meesten volgde ik hier al, de rest nu ook ;)
 
Ah, we delen letterboxd profiles ... :ninja:

 
 
Ik heb ook een Letterboxd account maar verwaarloos hem regelmatig.

Mijn IMDB profile is wel altijd up to date.
 
Terug
Bovenaan