@RidderBauknecht Ik zou denken dat mensen begrijpen dat hitte/warmte buiten (in de tuin liggen, in't water zitten, een ijskoud pintje drinken op een terras) een vakantiegevoel oproept (idem bij mij, al zeg je dat meningen blijkbaar niet meer van tel zijn), maar dat warmte in huis of op kantoor of in de wagen een beklemmend gevoel geeft (en daarvoor is airco uitgevonden - maar de mensheid is de laatste tijd gigantisch goed in eigen fantastische uitvindingen helemaal de grond in te boren - zie: de auto, de airco, het vliegtuig).
Ik begrijp niet dat je dat verschil niet ziet. Er zijn mensen die wandelen in vrieskou/sneeuw heerlijk vinden, maar ik ben er vrij zeker van dat het binnen in huis ook wel wat warmer zal zijn bij hen...
Dus, ik zeg: buiten 30+, laat maar komen, voor mij 3 maand een stuk. De warmte maakt me gelukkig (ik moet er niet in werken, anders zou ik misschien wel anders praten). Warmte binnen is 'ambetant'. En ja, dat is een mening.
Ik begrijp niet dat je dat verschil niet ziet. Er zijn mensen die wandelen in vrieskou/sneeuw heerlijk vinden, maar ik ben er vrij zeker van dat het binnen in huis ook wel wat warmer zal zijn bij hen...
Dus, ik zeg: buiten 30+, laat maar komen, voor mij 3 maand een stuk. De warmte maakt me gelukkig (ik moet er niet in werken, anders zou ik misschien wel anders praten). Warmte binnen is 'ambetant'. En ja, dat is een mening.