Lente en zomer 2022

Ik zie die bui hier in Stevoort hangen, gaat inderdaad zowat richting Hasselt centrum met een zeer gele schijn :unsure:
Tis nog door gegaan naar Leopoldsburg precies.

Hier blijft 't donker maar niet echt regen.

 
De meteorologische herfst is in feite al begonnen, want die begint op 1 september. Ik zie voor volgende week temperaturen staan van 17°C. Misschien dat voor het eerst de verwarming terug zal aan moeten …
 
De meteorologische herfst is in feite al begonnen, want die begint op 1 september. Ik zie voor volgende week temperaturen staan van 17°C. Misschien dat voor het eerst de verwarming terug zal aan moeten …

de verwarming?!?!? , in deze tijden. Ziet dat van hier.

De ambitie is de verwarming aan op 1 november :cool:
 
Aan 't weerbericht te zien hier, gaat de houtstoof waarschijnlijk al eens branden deze week. :unsure:
En in de badkamer een elektrisch vuur, want toch overschot van de terugdraaiende teller!

Tot zover mijn ecologisch intermezzo.
Ja we weten het het, we zitten op BG. Ipv het brutoloontopic is het vanaf nu weer stoefen wanneer uw verwarming opstaat.
 
Di+wo zou er 20-40 mm regen kunnen vallen. Ik stel Tienen bij deze kandidaat, bij ons is deze week nog niet zoveel water gevallen (in totaal 25 mm denk ik)
 
Di+wo zou er 20-40 mm regen kunnen vallen. Ik stel Tienen bij deze kandidaat, bij ons is deze week nog niet zoveel water gevallen (in totaal 25 mm denk ik)
Ik dien een kandidatuur in voor gans europa. Kwestie van de zaken terug wat normaal te krijgen. Ik had altijd gedroomd van een huis in een zuiders klimaat. Maar sinds @Lakigigar zijn uiteenzetting over west-vlaanderen vs een regio in spanje ben ik toch van gedacht verandert. Ik hoef niet echt een huis in een zuiders klimaat, toch niet het huidige huis.
 
Ik dien een kandidatuur in voor gans europa. Kwestie van de zaken terug wat normaal te krijgen. Ik had altijd gedroomd van een huis in een zuiders klimaat. Maar sinds @Lakigigar zijn uiteenzetting over west-vlaanderen vs een regio in spanje ben ik toch van gedacht verandert. Ik hoef niet echt een huis in een zuiders klimaat, toch niet het huidige huis.
Voorspelling is ondertussen aangepast
Naar verwachting gaan de neerslagzones golven over ons land tussen dinsdagmiddag en woensdagavond en in dat geval kan er gemakkelijk meer dan 40 mm regen vallen in sommige regio's.
 
Terug
Bovenaan