Kostuum kopen

Schoffo

Well-known member
Crowdfunder FE
Oh hallo daar,

Ik zou binnenkort enkele nieuwe kostuums (op maat) moeten kopen maar wil er liefst geen fortuin aan uitgeven, bedoeld voor bij momenten te dragen op het werk wanneer van toepassing.
Iemand aanraders (liefst omgeving Vl Brabant)?

Bedankt!
 
Voor u misschien, bij mij ziet een kostuum zonder aanpassingen er toch niet al te best uit; hier te los, daar te strak, .. :)

Aangezien budget toch wel een ding is: eens langsgaan bij een professioneel naaister en eens horen wat zij (of hij?) kan doen met een standaard pak om je meer confort te geven? Vooral bij te los of te lang kunnen ze voor 10-20 euro al veel doen!
 
SuitSupply is een goede instapper. Veel keuze, transparante prijzen, moderne pakken en Made-to-Measure.
idd, ik heb goede ervaringen met SuSu in Brussel trouwens. 2 maal last-minute een pak gekocht en iedere keer waren de verstellingen snel geregeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Via m’n werk ooit eens eentje gekregen van Suit Supply, 10 dagen gedragen op een beurs en vervolgens enkel op de occasionele trouwfeest. Ondertussen al keer of 4-5 droogkuis en alles ziet er nog picobello uit. Zelfs de witte hemden zien er na wijn en biervlekken nog als nieuw uit.

Als ik me niet vergis was het ter waarde van 800€.
 
Terug
Bovenaan