Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het geen buitenspel was godverdomme!Ik begrijp wel niet waarom ze geen beeld lieten zien van die afgekeurde goal van Engeland, waar het buitenspel was.
Als ik elke keer word teruggefloten voor elke post die ook maar een grapje maakt over onze rivaliteit dan zijn dit soort opmerkingen ook niet nodig lijkt mij.De eerste Engelse goal van heel het toernooi waar ik effenaf blij om was, gewoon al omdat ik niet nog eens 30 min van dat gebrei aankon.
Wat een saaie 2e helft weeral, 2 kutploegen tegen elkaar voor 45 minuten lang. Nochtans was Engeland wel dik ok in de 1e helft, vooral Foden was plots op dreef. Die heeft nochtans ook een enorm anoniem toernooi achter de rug als speler vh jaar in de PL.
Soit, die Hollanders zijn terug 2 jaar stil dus dat is mooi meegenomen. Als Spanje zondag zijn job doet zodat de beker in Europa blijft is het helemaal ok! Ik hoop dat Pickford zich een keer of 4 mag omdraaien, Saka krijgt de eerredder.
Maar er is geen beweging van Dumphries' voet naar Kane toe. Het is Kane die hém aantrapt. Er wordt veel te veel gefocust op die 'studs vooruit' (wat zelfs helemaal niet het geval is, het is eerder hiel/wreef waar ze elkaar raken).Vond de eerste helft heel leuk en Engeland was toch duidelijk beter toen (eerste keer sinds de eerste helft tegen Servië dat ze goed voetbal lieten zien met wat meer schwung en veel druk op de bal). Tweede helft weer het gezapige non-voetbal en eigenlijk was Nederland toen iets beter. Watkins doet dat wel erg goed in het slot, geweldige actie.
Wat de penalty betreft, snap ik al het gedoe niet. Hij komt in met voet hoog en studs naar voren, is te laat en raakt Kane vol (en niets bal). Echt geen enkel idee waarom dit geen fout zou zijn. Ik lees her en der (Neville dacht ik) dat het "gewoon" de bedoeling was om de bal te blokkeren. Wat doet dat er in godsnaam toe? Uiteraard was dat de bedoeling, net zoals bij 95% van alle penalties de verdediger vast gewoon de bedoeling heeft om de bal te raken. Of is het omdat Kane's actie al voltrokken is? Is het daarom minder fout? M.i. niet. Gewoon terechte penalty. Beetje sneu voor de verdediger maar dat is bv. ook het geval bij de typische actie van een verdediger die de bal "gewoon" wilt wegtrappen, de aanvaller die er nog net z'n voetje tussensteekt en de verdediger dan tegen de voet van de aanvaller trapt. Dat is eigenlijk nog sneuer dan deze Dumphries actie.
Dit 100%, mogen ze echt niet meer doen. Je moet de fase in zijn geheel bekijken, op gewone snelheid.zeker met de VAR-beelden die uiterst selectief enkel een bepaald moment tonen in plaats van de gehele actie ter context
Het is ook zoals men in MID MID meister zei, een veel te zware straf voor deze "fout".Maar er is geen beweging van Dumphries' voet naar Kane toe. Het is Kane die hém aantrapt. Er wordt veel te veel gefocust op die 'studs vooruit' (wat zelfs helemaal niet het geval is, het is eerder hiel/wreef waar ze elkaar raken).
Stel je dezelfde situatie voor, maar dan met bal op de grond. Kane trapt erop en zijn voet zwaait verder, op de voet van Dumphries, die de bal probeerde te blokken (voet op de grond). Is het dan ook fout?
Staat gewoon in de regels hoor:Dit 100%, mogen ze echt niet meer doen. Je moet de fase in zijn geheel bekijken, op gewone snelheid.
Hier zijn duidelijker beelden die iets eerder starten: https://www.dumpert.nl/item/100097323_ac82fb7eZijn hand zwaait volgens mij langs de bal, de bal verandert niet van richting, dus het lijkt me geen hands. Moest het toch hands geweest zijn dan had de VAR dit toch moeten zien.
Het is gewoon een belachelijke beslissing. Die penalty had er nooit mogen zijn.Hier zijn duidelijker beelden die iets eerder starten: https://www.dumpert.nl/item/100097323_ac82fb7e
Als Spanje zondag zijn job doet zodat de beker in Europa blijft
Wat dacht je van die van Simons?Wat er ook gezegd mogen worden over de prestatie van Engeland, als er een boy is die het verdient wat gisteren gebeurde, was het Ollie Watkins. Wat een knappe goal ook he. Perfecte aanname, stapje naar voor en overhoeks in de verste hoek buiten bereik van de keeper. Mag voor mij bij de goals van het toernooi gerekend worden.
Toch ook verschrikkelijk zwak verdedigd?Wat er ook gezegd mogen worden over de prestatie van Engeland, als er een boy is die het verdient wat gisteren gebeurde, was het Ollie Watkins. Wat een knappe goal ook he. Perfecte aanname, stapje naar voor en overhoeks in de verste hoek buiten bereik van de keeper. Mag voor mij bij de goals van het toernooi gerekend worden.
Overdrijven is ook een kunst.
Zowat elke keeper van dit EK zou die uit zijn goal gehouden hebben.Wat dacht je van die van Simons?
Zeer zeker terecht.Heel pijnlijk verlies. Bedankt voor de steun mannen!
Vonden jullie de penalty terecht?