Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terechte penalty, het is niet omdat het geen invloed heeft op de doelkans dat het plots geen fout is. Als het omgekeerd is en hij de bal kan wegtikken en Kane raakt hem omdat hij al aan zijn trap begonnen is is het evenzeer fout.Heel pijnlijk verlies. Bedankt voor de steun mannen!
Vonden jullie de penalty terecht?
Nee.Vonden jullie de penalty terecht?
Kane scoort en Engeland in de finale.. ai ai, dat trauma komt dichterbij...![]()
Geen penalty, de botsing komt voort uit de aanvaller die doorzwaait met zijn been. Zal wel pijn doen, maar Dumfries doet 1) niet gevaarlijk 2) heeft geen effect op resultaat (wat wel meespeelt, tenzij hij echt een levensgevaarlijke stoot uithaalt). Als dat penalty is, mag je elke keer fluiten dat er eentje tegen een verdediger botst nadat hij getrapt heeft.Terechte penalty, het is niet omdat het geen invloed heeft op de doelkans dat het plots geen fout is. Als het omgekeerd is en hij de bal kan wegtikken en Kane raakt hem omdat hij al aan zijn trap begonnen is is het evenzeer fout.
De Duitse fans gaan Cucurella opnieuw 90 min uitfluiten.Ik vermoed dat iedereen behalve de Engelse voor Spanje supporteren in de finale ?
Dit vooral dus hé.Terechte penalty, het is niet omdat het geen invloed heeft op de doelkans dat het plots geen fout is. Als het omgekeerd is en hij de bal kan wegtikken en Kane raakt hem omdat hij al aan zijn trap begonnen is is het evenzeer fout.
Over welke partij heb je het nu precies, want ik ben even niet mee?We dachten dat tegen Frankrijk ook hé, maar natuurlijk gaat Engeland weer heel behoudend en defensief spelen en rekenen op de counter of dat defensieve foutje bij de Spanjaarden, en dan kan dat altijd lukken. Maar laat ons hopen van niet.
Niet vreemd maar slaat nergens op. Alsof het spel niet langer dan 2 minuten stil lag in het totaal. Ook nog eens een afgekeurde goal, die wel vlot werd afgekeurd, maar dan nog. We gaan hier geen 88 minuten voetbal gezien hebben hè.Maar 1 wisselmoment in de tweede helft geloof ik, niet zo vreemd dus denk ik.
NeenHeel pijnlijk verlies. Bedankt voor de steun mannen!
Uiteindelijk duurde het toch nog 5 minuten?Niet vreemd maar slaat nergens op. Alsof het spel niet langer dan 2 minuten stil lag in het totaal. Ook nog eens een afgekeurde goal, die wel vlot werd afgekeurd, maar dan nog. We gaan hier geen 88 minuten voetbal gezien hebben hè.
Goed ja, de 13 minuten extra tijd periode is blijkbaar verleden tijd. En tijd winnende ploegen worden verder beloond met die mindset.
Ja, maar als je die redenering doortrekt moet je in wedstrijden waar ze soms 5 a 6 minuten bijtellen vanwege de wissels ook gewoon nog eens extra tijd gaan bijtellen natuurlijk.Niet vreemd maar slaat nergens op. Alsof het spel niet langer dan 2 minuten stil lag in het totaal. Ook nog eens een afgekeurde goal, die wel vlot werd afgekeurd, maar dan nog. We gaan hier geen 88 minuten voetbal gezien hebben hè.
Goed ja, de 13 minuten extra tijd periode is blijkbaar verleden tijd. En tijd winnende ploegen worden verder beloond met die mindset.
Goal gemaakt in minuut 90, en pas 3 minuten later kwam het spel weer op gang.Uiteindelijk duurde het toch nog 5 minuten?
Zelfs de Engelsen vonden het niet terecht, zegt genoeg.Heel pijnlijk verlies. Bedankt voor de steun mannen!

Je kan uit die video niet met zekerheid opmaken of er handspel gemaakt is. Je weet ook niet of de VAR dat bekeken heeft of niet, en zij kunnen het door de sensor wel met zekerheid zeggen.Het was niet alleen geen penalty, het was ook nog eens gewoon hands van Saka

Zijn hand zwaait volgens mij langs de bal, de bal verandert niet van richting, dus het lijkt me geen hands. Moest het toch hands geweest zijn dan had de VAR dit toch moeten zien.Het was niet alleen geen penalty, het was ook nog eens gewoon hands van Saka
Wat een goedkoop filmpje ook. Vanuit één camerastandpunt concluderen dat er handsspel wordt gemaakt. Dat kan je met dit filmpje nooit bevestigen. Ik zie de bal ook totaal niet van richting veranderen.Zijn hand zwaait volgens mij langs de bal, de bal verandert niet van richting, dus het lijkt me geen hands. Moest het toch hands geweest zijn dan had de VAR dit toch moeten zien.