Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Maar 1 wisselmoment in de tweede helft geloof ik, niet zo vreemd dus denk ik.

Ze spelen vandaag gewoon een goede wedstrijd hoor. Het is NL dat veel te passief heeft gespeeld vandaag. Rare comment.
Goede 1e helft, slaapvoetbal 2e helft. Ja dat ligt deels aan de onmacht van Nederland, maar ik ben dit Engeland gewoon zo beu gezien.

Hopelijk speelt Spanje nu kampioen. Volgens de logica zou dat moeten tegen dit zeer zwak Engeland. Maar voetbal is allesbehalve logica.

Ik zou toch maar opletten voor Engeland. Die gaan zelf ook gemakkelijker kunnen voetballen en misschien juist nog het sterkste voetbal kunnen brengen in de finale omdat Spanje een aanvallend ingesteld land is.

Wat me nog opviel was het kapsel van Palmer. Zo een spuuglelijke Engelse coupe, waarbij het lijkt alsof hij het zelf moest doen met enkel een tondeuse en een spiegel.

Voor de rest een match om snel te vergeten. Dat Engels gebrei in de tweede helft ook weer, alles breed of naar achter, niet te doen.
Palmer speelt op het einde EINDELIJK nog eens een bal diep naar voor en het is direct prijs.

Ook onwaarschijnlijk dat de UEFA zo'n scheidsrechter de halve finale van een EK laat fluiten.

Hoe zwak zijn de refs eigenlijk dit toernooi?

Er zijn waarschijnlijk wel vaak discutabele beslissingen, maar dit jaar (met alle "hulp") lijken er veel match bepalende te zijn

Ik zou toch maar opletten voor Engeland. Die gaan zelf ook gemakkelijker kunnen voetballen en misschien juist nog het sterkste voetbal kunnen brengen in de finale omdat Spanje een aanvallend ingesteld land is.
We dachten dat tegen Frankrijk ook hé, maar natuurlijk gaat Engeland weer heel behoudend en defensief spelen en rekenen op de counter of dat defensieve foutje bij de Spanjaarden, en dan kan dat altijd lukken. Maar laat ons hopen van niet.

Terug
Bovenaan