Silence
Well-known member
NeenHebben ze eindelijk duidelijke beelden getoond?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeenHebben ze eindelijk duidelijke beelden getoond?
Als Openda zijn handsbal een afgekeurde goal mag zijn, dan is dit een penalty. Ik mis consistentie...Niet duidelijk, gezien Cucurella duidelijk een beweging maakte om zijn arm achter zijn lichaam te brengen zoals voorgeschreven wordt, waardoor je weldegelijk kan interpreteren dat de armen niet in een onnatuurlijke positie waren. Dat veel refs dit wel zouden fluiten is zeker waar, maar dat maakt de beslissing van deze niet juist of fout.
Daarnaast zou Spanje bij verlies ook serieus kunnen geklaagd hebben over de niet-uitsluiting van Kroos, want met een andere scheidsrechter had Duitsland ook lange tijd met 10 kunnen spelen had Kroos zwaarder bestraft geweest voor zijn overtredingen.
Heel leuke match gezien, beiden verdienden om door te gaan, jammer dat dit al de kwartfinale was. Ik vrees dat de match straks minder boeiend zal zijn.
Ja maar je hebt 5 minuten en je moet scoren of je bent naar huis.Euhm castagne is er afgegaan voor CDK
Dat is dus verdediger voor aanvallende speler he
En tegen Slovakije hadden we na 15min gewoon al moeten voorstaan
Hij heeft 2 aanvallende spelers ingebrachtJa maar je hebt 5 minuten en je moet scoren of je bent naar huis.
Wil je dan Theate op het veld of De Cuyper?
Wil je dan Mangala op het veld of Tielemans of Bakayoko erbij?
Je hebt niets te verliezen, dus zet die er toch gewoon op.
En in de eerste match na 15min moeten voorstaan is geen reden om daarna slecht te wisselen.
Heeft zelf een selectie plaats thuis gelaten. Daar begon het al mee. Batsman scoort altijd in die tornooienHij heeft 2 aanvallende spelers ingebracht
We hadden geen spits meer op de bank
Schot van Lukaku was na pas van Mangala
En spelers koud van de bank halen is ook geen goed idee
Begin beter niet zo'n discussie over consistentie met mijAls Openda zijn handsbal een afgekeurde goal mag zijn, dan is dit een penalty. Ik mis consistentie...
Nu goed, Spanje blijft de 2de beste ploeg in het toernooi in mijn ogen, spijtig dat ze elkander zo vroeg treffen.

Maar wel nog aanvallende profielen zoals Bakayoko, Tielemans, De Cuyper.Hij heeft 2 aanvallende spelers ingebracht
We hadden geen spits meer op de bank
Schot van Lukaku was na pas van Mangala
En spelers koud van de bank halen is ook geen goed idee
Je kijkt naar de Vlaamse tv? Waarom?Altijd over dat fucking fietsen tijdens de rust.
Kan wel eens 0-0 zijn na 120 minuten. Ik hoop het ook nietHopelijk na 90 minuten wel al ne winnaar, zou graag vroeg gaan slapen.
Beter geen analyse dan een zwakke analyse?Altijd over dat fucking fietsen tijdens de rust. Analyses worden niet meer gedaan? Nee, een Ronaldo vrije trap one liner en gedaan.
Je zit op een Vlaams forum? Waarom?Je kijkt naar de Vlaamse tv? Waarom?

Analyse van een slaapverwekkende match. Interessant segAltijd over dat fucking fietsen tijdens de rust. Analyses worden niet meer gedaan? Nee, een Ronaldo vrije trap one liner en gedaan.