Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Niet duidelijk, gezien Cucurella duidelijk een beweging maakte om zijn arm achter zijn lichaam te brengen zoals voorgeschreven wordt, waardoor je weldegelijk kan interpreteren dat de armen niet in een onnatuurlijke positie waren. Dat veel refs dit wel zouden fluiten is zeker waar, maar dat maakt de beslissing van deze niet juist of fout.

Daarnaast zou Spanje bij verlies ook serieus kunnen geklaagd hebben over de niet-uitsluiting van Kroos, want met een andere scheidsrechter had Duitsland ook lange tijd met 10 kunnen spelen had Kroos zwaarder bestraft geweest voor zijn overtredingen.

Heel leuke match gezien, beiden verdienden om door te gaan, jammer dat dit al de kwartfinale was. Ik vrees dat de match straks minder boeiend zal zijn.
Als Openda zijn handsbal een afgekeurde goal mag zijn, dan is dit een penalty. Ik mis consistentie...

Nu goed, Spanje blijft de 2de beste ploeg in het toernooi in mijn ogen, spijtig dat ze elkander zo vroeg treffen.

Euhm castagne is er afgegaan voor CDK
Dat is dus verdediger voor aanvallende speler he

En tegen Slovakije hadden we na 15min gewoon al moeten voorstaan
Ja maar je hebt 5 minuten en je moet scoren of je bent naar huis.

Wil je dan Theate op het veld of De Cuyper?
Wil je dan Mangala op het veld of Tielemans of Bakayoko erbij?

Je hebt niets te verliezen, dus zet die er toch gewoon op.

En in de eerste match na 15min moeten voorstaan is geen reden om daarna slecht te wisselen.

Ja maar je hebt 5 minuten en je moet scoren of je bent naar huis.

Wil je dan Theate op het veld of De Cuyper?
Wil je dan Mangala op het veld of Tielemans of Bakayoko erbij?

Je hebt niets te verliezen, dus zet die er toch gewoon op.

En in de eerste match na 15min moeten voorstaan is geen reden om daarna slecht te wisselen.
Hij heeft 2 aanvallende spelers ingebracht
We hadden geen spits meer op de bank
Schot van Lukaku was na pas van Mangala

En spelers koud van de bank halen is ook geen goed idee

In het licht van de handsballen die wel al zijn gefloten dit ek, is deze beslissing gewoon inconsistent natuurlijk.

Hopelijk was het offside want anders mag Duitsland zich wel bekocht voelen.

Kroos had wel al rood moeten hebben gehad.

Zwakke scheids eigenlijk, veel te veel kaarten, vaak laten vangen door defensieve schwalbes, niet laten doorspelen, etc.

Verder heel mooie match. Vond Spanje eerst iets sterker maar na de 1-0 vergaten die te voetballen en haalt de coach hun beste spelers er te snel af. Invallers Dui beter dan invallers Spanje. In de verlenging was t 50/50, Spanje uiteindelijk iets meer geluk.

Heeft zelf een selectie plaats thuis gelaten. Daar begon het al mee. Batsman scoort altijd in die tornooien

Als Openda zijn handsbal een afgekeurde goal mag zijn, dan is dit een penalty. Ik mis consistentie...

Nu goed, Spanje blijft de 2de beste ploeg in het toernooi in mijn ogen, spijtig dat ze elkander zo vroeg treffen.
Begin beter niet zo'n discussie over consistentie met mij :unsure:

Altijd over dat fucking fietsen tijdens de rust. Analyses worden niet meer gedaan? Nee, een Ronaldo vrije trap one liner en gedaan.

Maar wel nog aanvallende profielen zoals Bakayoko, Tielemans, De Cuyper.

Ik zeg ook niet dat Mangala geen pas kan geven, maar als je echt moet scoren is dat toch niet de man die je op het veld wil.

En koud van de bank halen ja hallo, het is wel scoren of naar huis. Dan kan je toch aan een profvoetballer vragen om 5 minuten te gaan shotten zeker.

Terug
Bovenaan