Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op badis van wat is Tedesco bondscoach?Op basis van wat ga je zo'n 2 man bondscoach maken? Allè, dat kun je toch gewoon niet menen mag ik hopen?
Dan mag jij raden wie die reeks vandaag gaan doorbreken.Speciale stat: van de 6 KO wedstrijden tot nu toe gespeeld is telkens de thuisploeg doorgegaan. Openingspost is aangepast.

Union heeft al jaren geen topcoach en ook niet de duurste kern, maar speelt wel top.

Die coachesMartinez liet in de Portugese media optekenen dat hij heel tevreden was met de overwinning gisteren tegen Slovenie en dat zo'n penaltyoverwinning beter is voor het team dan winnen met 2 of 3 goals verschil![]()
, geloven die eigenlijk alles wat ze zelf zeggen? Of is dit gewoon Jacky Matthijssen gewijs wat dollen met de pers?In de eerste match zag je die pressing wel van onze voorhoede maar toen liep Lukaku ook al niet mee. Maar het was voor mij vooral ergerlijk als de Fransen balbezit hadden op het middenveld en Lukaka aan het stappen was richting de tegenstander in balbezit. Zet daar eens je lijf van 100kg tegen, recupereer die bal, pass naar teammaat en loop zelf diep.Maar de rest van onze ploeg zet ook geen druk. Dan loop je u al spits gewoon stikdood voor niks.
En onze ploeg heeft ook nooit de intentie gegeven van te willen opschuiven, gezien hoe laag we telkens stonden?
Die goal van Tielemans komt er wel op bijsluiten+ Lukaku die de bal afschermt en goed terugspeelt
Waar heeft Casteels dat gezegd?We zijn een bende losers. Als het erop aankomt, waren we in 2018 veel te laf, en vandaag zijn we het in het kwadraat.
Dat had onze wereldkeeper overigens al voor het tornooi opgemerkt.
Ah, met dat schitterend argument zijn Sonck en Verheyen natuurlijk de ideale kandidaat om bondscoach te worden.Op badis van wat is Tedesco bondscoach?
Ooit 2de geworden in de Bundesliga maar daarna snel ontslagen. Daarna eens een beker gewonnen maar opnieuw snel ontslagen.
Zelfs Hugo Broos kan betere referenties voorleggen dan een Tedesco.
Een déjà vu voor Martinez graag, en dat Frankrijk dan maar ferm op hun doos krijgt van Spanje of Duitsland.Juichen jullie voor Bobbey of de Fransen?
En ze zouden dat niet eens zelf zien zitten. Sonck wil toch het liefst met de jeugd werken als je hem bezig hoort, en hij lijkt mij daar ook zeer geschikt voor. Verheyen wil misschien dàt zelfs niet eens meer. Denk dat ze allebei zeer tevreden zijn met hun job al analist.Ah, met dat schitterend argument zijn Sonck en Verheyen natuurlijk de ideale kandidaat om bondscoach te worden.
Bobbey, maar wel nadat Ronaldo met traantjes het veld moet verlaten omdat hij de 6e vrije trap van de match niet meer mocht nemen.Juichen jullie voor Bobbey of de Fransen?
Lukaku ooit eens binnen gewandeld in de douche waar Mangala en Tedesco stonden...Ik hoop echt dat een journalist eens vraagt waarom hij Lukaku nooit wisselt. Lukaku moet die kerel toch afpersen met iets...