Charon
Well-known member
De Belgen willen op vakantie zoals de wereldkeeper maar tegen Oekraïne verliezen, dat zou te belachelijk zijn geweest.
Daarom speciaal voor Frankrijk gekozen en de verdiende vakantie is al een feit.
Et voilà
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Belgen willen op vakantie zoals de wereldkeeper maar tegen Oekraïne verliezen, dat zou te belachelijk zijn geweest.
Daarom speciaal voor Frankrijk gekozen en de verdiende vakantie is al een feit.
Maar als je op deze manier wil spelen met bal bijhouden en kaatsen heb je geen alternatiefLukaku heeft 3 taken: een bal bijhouden, een bal kaatsen en een bal in doel trappen. En voor alle 3 die taken zuigde hij stenen uit de grond 90 minuten lang. Dat jij die 90 minuten zou laten staan heeft ook maar 1 reden.
Logisch dat die gast al enkele jaren geen ploeg vindt die ‘m wilt.
Ik snap echt niet waarom die dat deed. Dat was gewoon belachelijk.Die wissel nog met De Ketelaere opt eind , das er toch ook gewoon mee lachen dan. Tedesco out.
Miljaar, van alle analisten vind ik Hein eigenlijk ook maar een van de weinige die zinnige inhoudelijke dingen te vertellen heeft.En straks is het met Dennis Van Wijk en Helene Jacques
Ik had hier graag Hein gehoord... Verheyen horen we normaal nog wel bij Van Gucht zeker
wss om de kritiek te pareren dat De Ketelaere geen minuten kreeg. Zich indekken , de DomenicoIk snap echt niet waarom die dat deed. Dat was gewoon belachelijk.
Dat verklaart die match tegen Oekraïne natuurlijk.Tedesco zijn contract is tot (na) WK 2026.
Hij moest de groepsfase doorkomen en dan was de verlenging automatisch. Waren ze niet door de groepsfase stond er een clausule in dat ze hem op staande voet konden ontslaan zonder kosten.
Kan altijd erger natuurlijk. Remember BentekeDie wissel nog met De Ketelaere opt eind , das er toch ook gewoon mee lachen dan. Tedesco out.
Ik heb mij die bedenking hier ook al gemaakt na de match tegen Oekraïne.Tedesco zijn contract is tot (na) WK 2026.
Hij moest de groepsfase doorkomen en dan was de verlenging automatisch. Waren ze niet door de groepsfase stond er een clausule in dat ze hem op staande voet konden ontslaan zonder kosten.
Tedesco zijn contract is tot (na) WK 2026.
Die heeft dan ook wel een topcoach die een land swingend kan laten voetballen ;-)Na het WK volgens mij, hij is nu nog maar 33 he. Pepe is begot 8 jaar ouder en speelt nog.
Die was 2 keer motm in de groepsfaseIs nu een hele tijd geleden dat ik kante nog zien spelen had, maar dat is toch ook een schim van wat die ooit was?

Wat ik ook niet zag was Lukaku die maar enige moeite deed om iets van ruimte te forceren. In de laatste 5 minuten van de eerste helft zie je de Fransen drukken en dan nog is hij te lui om zelfs een paslijn dicht te lopen. Of die wel plots wel in de box gaan staan? Kan je zo niet zeggen, het enige dat je wel kan zeggen is dat Lukaku er nooit stond. Altijd achter zijn man, continu de bal afwachten zoals gewoonlijk om dan wat ostentatief met zijn armen te zwaaien.Maar als je op deze manier wil spelen met bal bijhouden en kaatsen heb je geen alternatief
Allè dan moet er ook aansluiting zijn waar je die bal naar kan kaatsen of iemand die dieploopt moest hij kunnen doorkoppen
Heb jij dat gezien? Diepgang of aansluiting?
Haal je Lukaku weg, dan moet je ook anders gaan spelen, wat kan voor mij.
maar dan moeten ze alle 11 anders gaan spelen
Of denk je dat Carrasco dan sneller zal worden of betere keuzes maakt? Dat Trossard wel zal bijsluiten? Of dat Onana en Mangala opeens wel in de box zullen zijn bij een voorzet?
Allè Lukaku was niet goed hè, maar om hem alleen nu met alle zonde te overladen.
En vanaf nu knokken voor elke kwalificatiematch, wordt ook nog tof
Berg die Belgische vlag maar op voor de komende 10 jaar, want nu is het zeker gedaan. De laatsten van de "gouden generatie" hangen nu hun Belgisch truitje wellicht zeker aan de haak. Volgend WK wordt er eentje met Lukaku, Faes & co, dus kans is zeer groot dat de grap alleen nog maar groter zal worden.