Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Dus wacht een beer van 150kg als Lukaku zetten ze telkens (vaak) van de bal in die duels met 2 VS 1

Maar we roepen wel om CDK van 70kg(?) want die kan een bij bal houden 😅

Openda had zeker sneller zijn kans moeten krijgen. En CDK eventueel in Carrasco zijn plaats. Lukaku zou ik altijd laten staan
Je moet anders spelen ipv met de lange bal.
Lukaku schopte geen deuk in een pakje boter maar aan heilige huisjes mag niet geraakt worden.
Ik kan op het gezicht van CDK niet zien, maar viel tenminste deftig in.
Openda de betere de 1e helft en wordt gewisseld. Onbegrijpelijk!

Hetzelfde met dienen Carrasco.

Ik was 10x liever Georgiër geweest dit tornooi. Die hadden tenminste lef en probeerden te voetballen. Fucking angsthazenvoetbal. :eviltongue:

Kom scheur dat contact van Tedesco in stukken, betaal die vent en laat hem achter in Duitsland. Met zo'n angsthazen voetbal heel het toernooi zal het nooit iets worden.

Zoals verwacht: een waardeloos toernooi. Tegen Frankrijk kan je altijd verliezen hé, ookal zijn ze niet in geweldige vorm, maar de manier waarop, na al zo'n slechte groepsfase ... tja.

OK, onze verdediging is niet top, Lukaku ongelukkig en niet in vorm, maar met een coach die geen angsthaas is en een minimum aan tactisch inzicht heeft heb je gewoon een heel ander toernooi.

De late wissels tonen ook heel duidelijk dat Tedesco niet ziet wat er misloopt, of in elk geval niet durft aanpassen. Ik hoop echt zo hard dat we niet met hem naar het WK gaan. Die man staat voor mij op het niveau van Wilmots. Waardeloze coach.

Ja Wilmots maakte tenminste nog eens een goeie wissel af en toe.

Wel knap eigenlijk.

Voor het toernooi heel veel blabla en twijfel over de doelman en onze verdediging
Blijkt dat onze aanval gewoon het zwakste compartiment was

Naar het beeld vh tornooi. Een coach die niks van ploeg of intensiteit op de mat krijgt en elke keer weer Carrasco erop moet kunnen zetten. Lukaku die al lang zijn beste pijlen verschoten heeft en enkel nog tegen Janneke en Mieke de goal weet te vinden. En dan maar hopen op De Bruyne en Doku zeker...

Wel knap eigenlijk.

Voor het toernooi heel veel blabla en twijfel over de doelman en onze verdediging
Blijkt dat onze aanval gewoon het zwakste compartiment was
Maar dat ligt toch voor het grootste deel aan de coach? Enfin, dat Lukaku ze niet binnentrapt daar kan Tedesco niets aan doen, maar de aanspeelbaarheid op het middenveld, de aaneensluiting tussen middenveld en aanval, de aanvallende impulsen, het feit dat je tegen ploegen als Slovakije met 6 spelers achter de middenlijn blijft, ... dat ligt allemaal aan de coach hé.

Arme De Bruyne. Weent bijna aan zijn stem te horen. Die moet toch ook nadenken om door te gaan met deze trainer

De kroniek van een aangekondigde dood. Ik ben verbaasd dat het maar 1-0 werd. Frankrijk was evengoed rotslecht.

Terug
Bovenaan