Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Tedesco heeft zich overgegeven aan Deschamps in minuut 64. Openda wisselen voor Mangala. Alle druk vooraan weg. Lukaku laten sloffen. Inzakken. Fransen laten komen. Doku verder laten oogklepdribbelen zonder enig resultaat.
Grootste overhypte speler dit tornooi. Jeremy Doku. Gelukte acties en doelkansen: -37.
En dan CDK laten invallen in minuut 87'. Als alles al verloren is. Heel fijn Domenico, heel fijn.

Dan is het toch aan Tadesco om hem te wisselen. Hij heeft in de hele eerste ronde geen enkele goal gemaakt. Laat dan een andere jongen spelen ffs
Ja maar 80 goals he!!!

Ik kan Club Brugge niet uitstaan maar CDK moest er gewoon altijd in en Openda ook in de basis.

Carassco moest naar huis zijn gestuurd na hoe hij die kansen uit speelde tegen Oekraïne.

Een beer van 150kg die als een jongetje keer op keer van de bal gezet wordt.
Neen, het was nie Lukaku zijn wedstrijd en ook niet zijn EK.
Wat de Neerpede boys ook mogen zeggen.
Openda en CDK hadden veel sneller hun kansen moeten krijgen.
Dus wacht een beer van 150kg als Lukaku zetten ze telkens (vaak) van de bal in die duels met 2 VS 1

Maar we roepen wel om CDK van 70kg(?) want die kan een bij bal houden 😅

Openda had zeker sneller zijn kans moeten krijgen. En CDK eventueel in Carrasco zijn plaats. Lukaku zou ik altijd laten staan

Het allerlaatste sprankje van de bronzen generatie. De Kev en Lukaku zullen over 2 jaar ook niets meer zijn. Waardeloos.

Aan zijn huidige inzet weegt lukaku over 2 jaar 200 kg. Staat veel te zwaar en dat wordt heel pijnlijk duidelijk in al zijn acties, zo log en traag.

Idd, nu ook weer elke keer de bal naar achteren blijven shotten en doodsbang zijn om in de aanval te gaan.
Dan verdien je het om te verliezen.
Exact dit. Het was lachwekkend.
Gene enkele keer durven opbouwen naar voor. Uit onkunde? Ik weet het niet. Dan maar een lange bal die nergens aankomt. Het was triestig en ze verdienen dit verlies.

Ik zei het met die contractverlenging meteen: altijd eerst Tornooi afwachten. Dikke flater van de bond bis. Zoveel spelers niet eens gebruikt dit EK. Dat is voor mij ook een dikke fail

Zoals verwacht: een waardeloos toernooi. Tegen Frankrijk kan je altijd verliezen hé, ookal zijn ze niet in geweldige vorm, maar de manier waarop, na al zo'n slechte groepsfase ... tja.

OK, onze verdediging is niet top, Lukaku ongelukkig en niet in vorm, maar met een coach die geen angsthaas is en een minimum aan tactisch inzicht heeft heb je gewoon een heel ander toernooi.

De late wissels tonen ook heel duidelijk dat Tedesco niet ziet wat er misloopt, of in elk geval niet durft aanpassen. Ik hoop echt zo hard dat we niet met hem naar het WK gaan. Die man staat voor mij op het niveau van Wilmots. Waardeloze coach.

Lukaku heeft een contract bij Chelsea

🤡
Hater! Neerpedeboy!!

Die fase met Carrasco, 5m voorsprong op Hernandez bij begin van zijn loopactie en dan nog kinderlijk ingehaald

Gezien zijn foute keuzes in de voorbije matchen, dat inhouden bij de tegengoal..
Zwakste man van ons toernooi. Gelukkig heeft het opgebracht voor zijn kapper

Terug
Bovenaan