Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorspellingen voor vanavond mannen?

Is het niet om de roes uit te slapen, dan wel om een dagje te gaan plonzen of naar de sauna ofzo te gaan.Voor het toernooi zou ik je gelijk geven, maar we hebben de Fransen dit seizoen nog geen enkele keer echt levensgevaarlijk gezien op de counter. Mbappé zit niet in het toernooi, en ze missen ook een echte spelverdeler in hun kern.Mijn hart, zoals dat van elke voetballiefhebber, zegt Spanje maar ik heb geen idee of ze door die Franse muur gaan geraken.
Achteraan zit het toch ook niet zo snor bij de Spanjaarden dus op de counter wordt het levensgevaarlijk.
je zit met een EURO en een COPA, waarschijnlijk vallen we uit de top 10.Ik ben wel benieuwd naar de update van de FIFA-ranking. Het zal flink zakken worden vrees ik.
Nacho ipv Le Normand lijkt me wel een verbetering eerlijk gezegd. Le Normand was toch met voorsprong de zwakste Spanjaard dit tornooi imo. Ik zag die elke wedstrijd meermaals domme dingen doen.Ik vrees dat de schorsingen en blessures bij Spanje hun zuur gaan opbreken straks.
Geen Carvajal tegenover Mbappe, maar waarschijnlijk de 38-jarige Jesus Navas.
Geen Le Normand, maar Nacho die ervaren maar toch ook al 34 is.
Vooral: geen Pedri op het middenveld.
Hopen dat Williams of Yamal kunnen flitsen.
Langs de andere kant krijgen de Fransen bijzonder moeilijk goals gemaakt dit EK, natuurlijk, zelfs tegen mindere tegenstanders.
Frankrijk heeft wel een fysiek voordeel (corners, vrije trappen...) tegen dit Spanje.
Ik gok op 1-1 en verlengingen.
Klopt helemaal. Maar ik schat de Spaanse verdediging ook niet al te hoog in.Voor het toernooi zou ik je gelijk geven, maar we hebben de Fransen dit seizoen nog geen enkele keer echt levensgevaarlijk gezien op de counter. Mbappé zit niet in het toernooi, en ze missen ook een echte spelverdeler in hun kern.
Dit idd. Bij sommige ploegen had ik de indruk dat ze niet beter konden maar hier gok ik toch dat het van niet willen (omdat het niet moet) isWant tegelijk heb je bijna elke match ook het gevoel dat ze met de handrem op spelen.
Vind Nederland zeker een coole ploeg.Finale Spanje - Nederland met de wraak van Oranje. Zou toch fantastisch zijn. Of zouden wij Belgen nu echt gaan supporteren voor Spanje die finale? Ik vind het prachtig hoe Nederland een hecht blok vormt.
Voor mij is dat als vragen aan Anderlechtsupporters om in de beker voor Club te supporteren.Finale Spanje - Nederland met de wraak van Oranje. Zou toch fantastisch zijn. Of zouden wij Belgen nu echt gaan supporteren voor Spanje die finale? Ik vind het prachtig hoe Nederland een hecht blok vormt.