Play4 Klopjacht

Ik vertrek morgen met mijn vriendin een weekendje naar Gent.
Is er hier iemand uit Brugge die toevallig een plattegrond van Gent heeft liggen? :biglaugh:

Nuja als ze de speurders niet zoveel hadden geholpen was het ook wel een saai programma geworden vrees ik..
Triestig eigenlijk, maar aan de andere kant kunnen die voortvluchtigen in het echte leven natuurlijk ook niet bij eender wie gaan aanbellen.

Ik ben wel alle afleveringen blijven kijken, dus de regie hun opzet is wel geslaagd eigenlijk haha.
die hebben natuurlijk ook wel een degelijk netwerk dat hen kan helpen.
 
Ik heb het eerste seizoen niet gezien, maar als je dus één van die koppels toevallig tegenkom op basis van hun foto’s, dan kan je dat melden?
 
Het is jammer dat dit er zo vingerdik op lag want zo ga je ook twijfelen over shows als "Axel opgelicht" "Trafiek Axel".
Axel opgelicht is een copy/paste van het Nederlandse oplichters in het buitenland.
Tip: kijk naar de aflevering van Budapest. In beide versies dezelfde "crimineel" die fake telefoons verkoopt.
 
Programma klopjacht is ook fake eh maar exact hoe fake dat weet je nooit. Stel dat die deze week ineens 5 gouden tips binnenkrijgen over waar die vluchters zitten (per slot van rekening vallen die extra op door camera crew etc), dan gaan die echt niet 80% van hun show oprollen binnen de 3 dagen.
Eerste seizoen was nochtans exact dat he. "Oh, ze moeten naar Bredene! dan gaan we daar zitten!"
 

Buiten die Julie en haar fantastische acteerprestaties aan de kust weet ik niet eens wie die zogenaamde bekende koppen zijn. Ook weer zielig dat ze maar twee koppels hebben kunnen strikken.

Waarom kunnen "celebs" niet gewoon met de rest meedoen? Zo heel speciaal zijn die ook weer niet.

🤷‍♂️
 
Klopjacht celebs, van dinsdag tot vrijdag om 12 uur op GoPlay

Niet eens op een zender en vanaf 's middags online. Duidt niet bepaald op veel vertrouwen bij de nethoofden 😅
 

Buiten die Julie en haar fantastische acteerprestaties aan de kust weet ik niet eens wie die zogenaamde bekende koppen zijn. Ook weer zielig dat ze maar twee koppels hebben kunnen strikken.

Waarom kunnen "celebs" niet gewoon met de rest meedoen? Zo heel speciaal zijn die ook weer niet.

🤷‍♂️
Ongelooflijk wat ze verzinnen om dat talentloos rijkeluiskind van een uitkering te voorzien.
 
Vanaf 28 augustus komt er een nieuw seizoen op Play4

Denk toch dat ik ga passen, het vorige seizoen was maar zo zo
 
Ik heb de aflevering met een half oog bekeken, het is niet veel beter geworden. Vorig seizoen werd er nog veel gespeculeerd, vraag me af of dit jaar de interesse nog is want het nieuwe is er uiteraard af.

Ik zal de rest via de recorder bekijken, kan ik fast forwarden. De jagers lijken zoals vorig seizoen altijd de "juiste" hints tegen te komen, de duo's moeten via een nauwe ontsnappingsroute uit hun handen blijven, die zijn in het nadeel.
 
Mijn vriendin zit er nu naar te kijken en ben het ook met half oog aan het volgen, dit is toch echt even geloofwaardig als een gemiddelde buurtpolitie aflevering :laugh:

edit: zij kon het ook niet meer aanzien en iets anders opgezet.
 
Die tweeling ken ik. Woonden vroeger op mijn wijk en waren we vaak bij. Is ook de enige reden waarom ik kijk en dan zijn ze er gisteren bijna niet in voor gekomen 😬

Al hun programma's van die rechercheurs zijn zo fake als ze groot zijn om het zo high Tech mogelijk te maken. Irl mogen we al blij zijn dat het spel eens een dag werkt zonder haperingen.
 
Ik heb de aflevering met een half oog bekeken, het is niet veel beter geworden. Vorig seizoen werd er nog veel gespeculeerd, vraag me af of dit jaar de interesse nog is want het nieuwe is er uiteraard af.

Ik zal de rest via de recorder bekijken, kan ik fast forwarden. De jagers lijken zoals vorig seizoen altijd de "juiste" hints tegen te komen, de duo's moeten via een nauwe ontsnappingsroute uit hun handen blijven, die zijn in het nadeel.

uhu ik denk dat ik al ga stoppen met kijken.
Als ze al iemand kunnen oppakken in aflevering 1 en dan met een deel van info direct kunnen uitmaken dat extra info wordt gegeven in Antwerpen want er is toch maar 1 stad in Vlaanderen welja
 
Terug
Bovenaan