Play4 Klopjacht

Dat lijkt alsof die kandidaten zich daar aan een waslijst geheime spelregels moeten houden. De kindjes zien, de vriendin, waarvoor is dat allemaal nodig en dan moeten we nog aan de hint bij een goede contact komen. En ook de druk om zeker rond uw geboortedorp te blijven. Er is tenminste nog die speurhond, die mag ook een staaltje acteren, echt iemand vinden moet die niet.
 
Goh en uit al die lottes dat hij kende (want dat waren er blijkbaar toch zoveel) maakt er 1 een lijstje en Hoppa zomaar uit het niets hebben ze de juiste en weten ze direct dat het zijn lief is.

Wacht, we gaan eens kijken in zijn vriendenlijst. Aah iersi Cas, moh das een militair, kom zet hem onder tap. Toevallig belt hij juist naar Cas.

Moh iersi strava.. En 1 iemand die we nog niet kennen. Kom zet maar onder tap. Rara wie hij belt.. En het is dan nog een ex collega ook waarvan hij het nummer heeft en vraagt om te helpen. Maar toch een compleet onbekende.

Ik heb ook strava en wss 20 volgers die niet eens in mijn Facebook voorkomen.

Het enige wat ik me afvraag is hoe ze bepalen wie er het programma mag winnen en hoeveel geld ze onder elkaar moeten uitdelen.

Spijtig dat ik de Deleus ken en voor hen wil kijken, maar het zal de laatste keer zijn.
 
En blijkbaar heeft hij ook tijdens het eerste reclameblok tijd gehad om van tshirt te wisselen.
Ze laten dan nog effectief de herhaling zien dat hij gaat lopen in de tuin (in donkere shirt) om dan bij het volgende beeld in het bos een witte te dragen.

Misschien al achtergelaten voor die hond later..
 
En blijkbaar heeft hij ook tijdens het eerste reclameblok tijd gehad om van tshirt te wisselen.
Ze laten dan nog effectief de herhaling zien dat hij gaat lopen in de tuin (in donkere shirt) om dan bij het volgende beeld in het bos een witte te dragen.

Misschien al achtergelaten voor die hond later..

Die hond was toch ook wel reclame voor de speurhonden.. Als ze met die hond afkomen als er een dierbare vermist is van me dan ga ik zelf wel zoeken.
 
Als het is zoals vorig jaar is er zelfs geen overwinningsverslag. De aftiteling liep al terwijl ze net weg vaarden, we mochten blij zijn dat we nog gebalde vuisten van blijdschap zagen.
 
Ook al die camera’s. Alsof iedere privé camera aan een woning op één seconde op te vragen valt. Zie je die Lothar in een boerengat mooi voorbij lopen 😅.

En toen hij op het einde via de buren weg liep, stond er toch wel net een cameraman achter die bosjes op hem te fimen zeker!

Echt reclame is dat toch niet hé, hoeveel moeite ze al niet hebben om u te pakken terwijl ze 15 taps hebben en iedereen verplichten vaste locaties te gebruiken. Zelfde voor dat geld afhalen, dat lijkt mij ook zo’n verplichting van de regie ofzo. Je mag waarschijnlijk geen geld aannemen van familie of vrienden?
 
Also: speurder springt als een ware actieheld over het hek de tuin in van Lothar zijn ouders om het kleine zusje te verrassen. Terwijl de cameraploeg daar al veel eerder stond. Big surprise dus.

Doe dat maar eens in het echt zonder bevelschriften. Dan gaat de grootste moordenaar zelfs vrijuit.
 
En dan die drone. Allee “drone”, ge zag het nog maar amper vliegen.
Ff met veel show 10 sec opstijgen en landen. Wat nut had dat nu weer. :laugh:
 
WIe zin heeft kan op NPO3 de Nederlandse versie van Klopjacht bekijken elke maandag om 20:25. Mss frustreert dat minder :) Het komt later op Play.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Als zelfs mijn dochter al vindt dat het allemaal toch wel héél toevallig is… allé, net op het moment dat Lothar naar zijn nieuw gekocht huis gaat hebben de speurders dat ook net toevallig ontdekt… really, die denken dat de kijkers allemaal eencelligen zijn of wat??
 
Ziet er spannend uit voor volgende week; al denk ik wel dat ze Lothar gaan vatten op die parking.
Goh, met 3 ploegen + HQ al 2 dagen continu op hem aan het jagen met fietsen, auto’s, drones, een speurhond, 500 man onder tap, heel de parking omsingeld ,… en hij alleen met zijn rugzakje… ik hoop het echt dat ze hem pakken want ik pis in mijn broek van ‘t lachen dat het niet meer schoon gaat zijn als ‘m nu weer ontsnapt :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan