Play4 Klopjacht

Ik volg Hunted op NL3, dus als dit hetzelfde is, dan heb ik wel interesse.
Ik vind jammer genoeg geen exacte datum wanneer het zou beginnen op Play4
 
Ze zullen het mss wel wat aanpakken op zn vlaams, maar denk wel dat het concept hetzelfde is.
Het zou ergens in oktober starten dus we zullen wel gauw meer weten.
 
Het concept klinkt alleszins interessant dus ben alleszins benieuwd naar de eerste aflevering! Half oktober start ook De Slimste Mens dus wellicht zal er in die periode in het algemeen wel wat wijzigen aan het uitzendschema van Play4, en zal Klopjacht dan ook beginnen?
 
Denk wel dat ze binnenkort een startdatum gaan bekend maken. Is altijd een strijd tussen de zenders voor de kijker dus ze gaan niet te snel in hun kaarten laten kijken.
 
M'n nicht deed vorig seizoen mee in Nederland, dus toen zo'n beetje gevolgd. Maar echt goed is dat programma toch niet?
 
Ik vind de NL versie leuk maar de "rechercheurs" hebben het makkelijker omdat de vluchters beperkt worden in hun acties. Vooraf moeten ze een lijst vrienden opgeven dus verdachte plekken zijn een beetje op voorhand bekend. En ivm privacy en GDPR moet je achter de schermen al veel authoriseren wat de rechercheurs natuurlijk opnemen in hun jachtplan.

Verder is email belangrijk, meestal proberen ze spyware te sturen door een legitieme mail van het programma te spoofen. Elk seizoen worden er 2-3 koppels gepakt door de ANPR camera's of als ze geld afhalen met Bancontact.

Op Play4 zal een live uitzending lang duren denk ik, twee uur met reclame erbij. Het valt nog te zien of het volk dan blijft plakken, het begin moet dan ook spectaculair zijn, genre helikopters die met hun rotors dichtbij de hunted zitten.
 
Bij een echt onderzoek weten de rechercheurs ook wel vaak wie de vrienden en familie zijn, dankzij sociale media. En wat betreft GDPR, de voortvluchtige worden gezien als zware criminelen en dan telt GDPR niet zo hard meer.

Denk wel niet dat dat programma live gaat zijn, is ook nooit het geval geweest in het buitenland.
 
Had mij hiervoor ingeschreven met mijn vriendin en we zaten bij de laatsten, helaas zelf moeten afhaken omdat ze een operatie moest ondergaan en het herstel langer duurde dan we dachten.

Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, want weet toen dat er nog een lockdown bezig was tijdens de opnames en was mijn hoofd al aan het breken over hoe je dan kan liften ed....
 
Terug
Bovenaan