Play4 Klopjacht

Dat moment dat dat koppel 10 minuten ging gaan schuilen achter een electriciteitscabine... En daarna terug verder wandelen net nadat zo'n patrouille gepasseerd is. Alsof ze van een km ver al konden ruiken dat er toevallig een patrouille onderweg is.
 
Had gehoopt dat het dit seizoen iets minder opviel dat het gescript is, maar helaas...
Is nog steeds niveau van de Buurtpolitie.
 
ik vond het nog wel entertaining, niet overdreven veel in scene gezet deze aflevering.
dat die ene is opgepakt is puur eigen schuld.
Brute pech noem ik dat. Ze zijn maar naar de beelden langs die baan gaan kijken omdat iemand op café zei dat 'ze' die richting uit waren en dan zagen ze die moeder net dat hout pakken.

Ik snap wel niet dat ge in een roze pull begint aan dit programma. :laugh: Dan zien ze u vanop ne kilometer afstand.
 
Ze hebben geprobeerd om te liften, maar da's mislukt.
Ik heb een hoop mensen iets veel dommer zien doen, zoals bv. een kennis bellen die zijn camionet voor een bank, waar ze nota bene geld afhaalden na anderhalf uur, parkeerde waarna die mannen met die camionet vertrokken of anderen die anderhalf uur lang in de binnenstad bleven.

Dankzij die klungelende paren zijn de speurders zo lang in de stad gebleven en hebben ze de random op café een tip gekregen die richting de twee, die probeerden te liften langs een baan waar veel passage was maar niemand hen wilde meenemen, leidde.
 
Ik vind het beter dan het vorige seizoen:
  • Iedereen vertrekt vanaf dezelfde locatie
  • Kijker kan meehelpen via de kliklijn

Wat een bullshit, ten eerste worden typische voortvluchtigen niet aangekondigd op zondagavond na de mol. Nu OK stel dat het gaat om zware criminelen wie weet. Ten tweede, voortvluchtigen weten normaal wel dat ze geseind staan, maar dit was niet zo in het vorig seizoen dus waarom zou dat nu wel zijn? Ze lichten niet alle teams hierover in "help wij zijn voortvluchtigen voor klopjacht help ons!". Ten derde, en dat is het meest absurde: tis niet moeilijk voor omstaanders om de voortvluchtigen te vinden want er loopt een cameraploeg bij! Haal die cameraploeg weg en er is geen kat da hun verdacht zou vinden.
Dit is een spel, het zijn geen echte voortvluchtigen hé ;).
Anders kun je evengoed zeggen dat de voorvluchtigen geen echte voortvluchtigen zijn omdat ze geen misdaad gepleegd hebben.
 
Ik vind het oke dat de tiplijn er is.
Alleen de manier waarop sommigen 'het te weten' zijn gekomen... 'mogen wij meekijken naar de Mol?!', "toevallig" de krant gekocht,...
 
Ik vind het oke dat de tiplijn er is.
Alleen de manier waarop sommigen 'het te weten' zijn gekomen... 'mogen wij meekijken naar de Mol?!', "toevallig" de krant gekocht,...
Zoals hierboven al gezegd: het ligt er vingerdik op dat er veel gescript is en dat de speurders "hulp" krijgen van die cameraploegen die de teams volgen.

Het collectief orgasme dat die speurders krijgen als er iemand gevat wordt is zo cringe... omg
 
gisteren ook toevallig een stuk gezien.
ziet er zo scripted uit
Daar is nu toch helemaal niets aan dat programma...
 
Hoe zit het eigenlijk met de privacy? Zomaar camera-beelden raadplegen voor een spelletje. Dat de kandidaten en hun consoorten hun toestemming gegeven hebben oke, maar die algemene camera-beelden zouden toch niet voor zoiets gebruikt mogen worden :smurf:
 
Het zijn camera beelden die gemaakt werden door de cameramanen die de vluchters volgen. Vb als iemand geld afhaalt dan plaats de cameraman eerst een camera op de geldautomaat om zo beelden te maken.
Deze beelden worden dan doorgestuurd naar het hoofdkwartier.
 
“Ne motor rijder dat geld komt afhalen haha, die mannen hebben ook altijd een bakske gerief mee want die vallen altijd in panne”
<cut naar scène waarin de motorfiets in panne is gevallen>
Komaan gast are you kidding me is dit programma een parodie van zijn eigen ofzo

En al zijn motorvrienden staan toevallig onder tap echt allemaal eh, en maar gesprekken luisteren dat die flikken doen uren en uren!! Dat krijgt het parket int echt nooit geregeld.

Dan die nummerplaat “zoom nekeer op die auto dat bestaat uit 5 pixels en cut die eens” en ineen keer kunt ge een nr plaat lezen in vooraanzicht terwijl die auto haaks voorbij reed. Echt wat een bullshit man.

En dan krijgen we een 40 jarige kerel dat Snapchat op zijn gsm bovenhaalt om de “verwijder baard” filter te doen op ne verdachte die bij een collega staat. Dit is echt lager dan buurtpolitie.

Haha idd die gesprekken ook. "aja we gaan gesprekken tappen van zijn vrienden, we beginnen met den Benny" 1 seconde later "hallo Benny" 🤦🤦🤦

Die kunnen toch van ze leven nergens meer gaan voor een andere job binnen de politie hoop ik. Wie pakt die nog serieus. Ik zou nog eerder gaan voor Andy Peelman.
 
Volgens mij gaan er niet teveel overblijven op het einde. Denk dat die 2 zussen het wel gaan halen en ook die 2 vrienden die deze afl bijna gepakt waren.

Ergens had ik gehoopt dat die ene jager/ ex-kandidaat een dubbele rol ging spelen. Ne keer iemand laten ontsnappen of info doorspelen aan de kandidaten.
 
Ik denk dat het leuker is als je dit ziet als een te serieuze Buurtpolitie dan een spelshow, want die vluchters staan met serieuze handicaps rond te lopen.
 
Volledig akkoord, programma is echt een parodie aan het worden en ik hoop dat ik die speurders van den Aldi nooit in het echt nodig ga hebben want dat komt niet goed.

De enige 2 die standhouden houden zijn die 2 Brusselse speurders, die zijn echt geweldig :biglaugh:

Rest van programma is voorspelbaar hé -> elke aflevering wordt 1 duo gepakt, op het einde gaan ze er nog eens de helft pakken en 1 of 2 duo's "mogen" dan ontsnappen en winnen.

En waarom gaan die ook allemaal geld gaan afhalen?? Op die paar keer €40 gaat het nu toch niet komen zeker als je al 3 weken congé of zo neemt voor dit programma?
 
En waarom gaan die ook allemaal geld gaan afhalen?? Op die paar keer €40 gaat het nu toch niet komen zeker als je al 3 weken congé of zo neemt voor dit programma?
Hoe ga je anders eten, drinken en naft kopen? Elk koppel heeft een max dagbudget, hè
 
Terug
Bovenaan