Play4 Klopjacht

Dat moment waarop Lothar gevat wordt -> was precies alsof dien ene van HQ al 4 jaar niet meer was klaargekomen en nu plots een spontaan orgasme kreeg ... omg, hoe enthousiast kan je zijn terwijl je potverdikke minstens 4x hebt moeten valsspelen om die kerel te pakken :wallbash:
 
Is ook lomp geweest om te denken dat je op 123 een tracker onderaan een auto kan vastmaken. Ge moogt dan nog ne krak van een it er zijn, als ge de wet van Murphy loslaat zal het allemaal voor niks zijn. Dat ding had op 1 seconde onder die auto moeten geplakt zijn, of magnetisch of whatever. Nu, mogelijks was dat ook allemaal in scène gezet natuurlijk
Inderdaad, elke aflevering meer en meer het gevoel dat we naar een slechte remake van de Buurtpolitie aan het zien zijn.
 
Dat inbreken met ne nestel leek mij ook niet echt wettelijk, mandaat of niet...
Ik denk eigenlijk niet dat het gelukt was, hij zat nogal te knoeien. Ik denk dat de productie de klink dan maar verschoof en HQ zo een orgasme bezorgde.

De intentie was duidelijk, zullen we maar zeggen.
 
Dat inbreken met ne nestel leek mij ook niet echt wettelijk, mandaat of niet...
Wist niet dat ze dat op de politieschool aanleren. Misschien in den bak geleerd, kerel ziet er wel zo een pwoit uit die gezeten heeft.
Wist ook niet dat ze zomaar over uw omheining mogen springen en in uw tuin mogen lopen?

EDIT:
😂
 
Kan zijn dat dit enkel beperkt is tot de eigendommen van de directe verdachte (of terroristen ) en dat ze dan voor de eigendommen van de ouders bv wel een huiszoekingsbevel moeten kunnen voorleggen want dan moet er nog altijd een geldige reden zijn …want anders mogen die overal zomaar binnen op verdenking van .
(Maar ben niet echt op de grootte van zulke dingen dus is maar mijn gedacht . ;) )
 
Jammer van de zussen, was nog het enige duo waarvan ik dacht dat ze het einde wel gingen halen.

Denk dat dit een seizoen wordt waarin iedereen gepakt zal worden.
 
Jammer van de zussen, was nog het enige duo waarvan ik dacht dat ze het einde wel gingen halen.

Denk dat dit een seizoen wordt waarin iedereen gepakt zal worden.
Ik denk dat dit vooral het laatste seizoen zal zijn, hopelijk beseffen die speurders nu zelf als ze de beelden zien hoe compleet belachelijk ze overkomen.

Met speciale bonuspunten voor onze ipconfig/all dude in het HQ, omg, .... :wallbash:
 
Ik denk dat dit vooral het laatste seizoen zal zijn, hopelijk beseffen die speurders nu zelf als ze de beelden zien hoe compleet belachelijk ze overkomen.

Met speciale bonuspunten voor onze ipconfig/all dude in het HQ, omg, .... :wallbash:
Het verbaast me al dat ze deze niet hebben gebruikt in full screen:

 
Ik heb het na vorige week echt opgegeven. Blijven kijken wetend dat het gescript is maar toch om te zien hoe ze mogelijk iemand kunnen opsporen.

Maar in dezelfde aflevering waar er een speurder een raam opendoet met een touw (wat wel kan, maar wat zij volgens mij niet mogen doen...) en een andere speurder gewoon door een gsm te zien en ipconfig/all te typen iemand kan opsporen... Laat maar, voor mij hoeft het echt niet meer.
Ik wil er zelfs niet meer naar kijken voor de lol.
Het interesseert me al niet meer wie er 'wint'.
 
Hoe ze die gsm getraceerd hebben die ze puur op een terras tafeltje op camera beelden van een week geleden zagen liggen, dat hebben ze niet gezegd idd. Ik betwijfel of men dat kan tenzij men continue alle zendmast data van alle gsm’s opslaat en kei lang bijhoudt en zo met driehoeksmeting en verplaatsing van gsm etc hem misschien gevonden zouden kunnen hebben. Maar ni met ipconfig :p
Ja, maar hebben ze niet letterlijk gezegd dat ze hem niet via de zendmast konden vinden? Dacht toch zoiets?
Ik ga het eens herbekijken, momentje 😁
 
Volgens mij gaat die localisation van gsm ook alleen maar “live” omdat ze dan express bepaalde masten dat nummer deactiveren om zo te activeren met andere signaalsterkte op ander mast, en zo met driehoeken te kunnen vinden waar die gsm ongeveer is. Dat kan dus nooit werken als dat een week geleden was. No way dus dat ze die gsm konden vinden.
Letterlijk zegt hij 'zendmastgewijs hebben we niets.'

En floep, ipconfig/all en klaar.
 
Hoe ze die gsm getraceerd hebben die ze puur op een terras tafeltje op camera beelden van een week geleden zagen liggen, dat hebben ze niet gezegd idd. Ik betwijfel of men dat kan tenzij men continue alle zendmast data van alle gsm’s opslaat en kei lang bijhoudt en zo met driehoeksmeting en verplaatsing van gsm etc hem misschien gevonden zouden kunnen hebben. Maar ni met ipconfig :p
Dat kon toch helemaal niet -> dat was een GSM zonder sim-kaart die ze enkel gebruikten als er ergens WIFI was... mij een raadsel hoe ze die dan kunnen traceren.
 
“Ik denk dat ik gevolgd word.” :laugh:
Dit was zo ontzettend dom van die man. Ik heb vandaag gekeken, en ik zat hier 10 minuten vol ongeloof in de zetel. :laugh:

Los hiervan: Ik kan al die montagetruken (zaken opnieuw opnemen, doen alsof 2 zaken net tegelijk gebeuren wanneer dat niet zo is, ...) en fake acties nog verdragen omdat het respectievelijk voor tv is en ze irl wel een stuk bruter te werk kunnen gaan als ze daarmee een voortvluchtige kunnen pakken.

Als je daar niet tegen kan, besef dan dat alles met toestemming van de betrokkenen verkregen is. Dus als ze een 'onverwachte' huiszoeking doen, moeten ze weten dat die persoon daar al op een manier mee ingestemd heeft. Die teams weten dus al normaliter dat de persoon die ze ondervragen betrokken is bij het programma. De persoon weet zelf dat die teams dat ook weten, en toch liegen die personen vaak. :crazy:

Waar ik me vooral wat aan erger is dat het dit seizoen zo lijkt dat ze pakken wie ze willen wanneer ze willen.
 
Die ”ondervragingen” zijn echt tenenkrullend, waarom zou je correcte info geven voor iets waar geen gevolgen voor zijn :laugh:
 
Ook lachwekkend dat die altijd doen alsof ze van niks weten terwijl die wss op voorhand zijn ingelicht dat er speurders langskomen. :laugh:
 
Terug
Bovenaan