Play4 Klopjacht

Ik denk het niet, volgens mij mag de andere ook nog weg lopen als ze de ene gepakt hebben. En is het pas voorbij als ze ze beide op kunnen pakken.

Yep, dat ze bij een eventuele arrestatie nog kunnen weglopen en de ander achterlaten, had ik idd begrepen. Maar het verbaast me ergens wel dat de duo's altijd bij elkaar gebleven zijn. Zeker nu aan zee was het toch veiliger geweest om elk apart via een verschillende route te wandelen ipv als duo in de kijker te blijven lopen.
 
Yep, dat ze bij een eventuele arrestatie nog kunnen weglopen en de ander achterlaten, had ik idd begrepen. Maar het verbaast me ergens wel dat de duo's altijd bij elkaar gebleven zijn. Zeker nu aan zee was het toch veiliger geweest om elk apart via een verschillende route te wandelen ipv als duo in de kijker te blijven lopen.
Ja idd. Ze kunnen dan ook maar 1 pakken. Nuja ze wisten waarschijnlijk ook wel niet dat ieder duo naar dezelfde stad moest en dat alle speurders daar ook rond reden.

Als je dat zou weten zou je het wss wel totaal anders aanpakken.
 
Het is als speurder gewoon makkelijk aangezien ze de cameramensen hebben om te bevestigen dat het een person of interest is.
Ze zouden die griet in haar wetsuit nooit kunnen onderscheppen zonder dat feit.

En al uw teams achter en kerel op een step sturen waarvan je niet zeker bent dat het een verdachte is, maakt het nog duidelijker dat er hulp is.

herinnert me aan hoe ze Julie gepakt hebben. toevallig eens bij de buren in de garage gaan kijken. :)
 
Bij Julie zijn ze volgens mij niet getipt geweest om bij de buren te gaan kijken hoor, die cameraman zat ook gewoon in die garage die je niet kon zien van op de straat. Ik denk niet dat die cameraman daar zit te sms'en "we zitten in de garage bij de buren". Toen hij de garage uiteindelijk binnen wandelde zag hij de cameraman wel staan ja maar 2 seconden later had hij Julie sowieso wel gevonden.

Julie had gewoon het spel moeten spelen zoals zoveel vluchters het spelen: zeg tegen die buurvrouw met uw cameraman ernaast dat dit voor een programma is en of zij mag schuilen in haar huis. Ze hadden geen huiszoekingsbevel voor die buren dus dat zou einde verhaal geweest zijn voor de speurders.
Euhm, en dan vragen ze waarom ze niet binnen mogen waarschijnlijk, zegt die buurvrouw "daarom niet" ... "heb je iets te verbergen", blablabla ... huizoekingsbevel > gevonden!
Allé, zo simpel is het toch niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Die huiszoekingsbevelen zijn toch nep he en als dat mens niet heeft afgetekend voor dit programma dan moet die zeker geen cameraploeg met een nep huiszoekingsbevel binnen laten. Deur open "bent u politie in functie? nee? geen interesse" deur dicht.

En tis trouwens niet zo dat als ge de politie niet binnenlaat dat ge dan automatisch verdacht zijt en ze direct een huiszoekingsbevel kunnen uitvaardigen, zeker niet. Als dat zou zijn dan kunt ge het concept "huiszoekingsbevel" ook gewoon afvoeren toch? Politie heeft een verdachte voor drugs maar geen bewijzen: "meneer er is hier juist een voortvluchtige gesignaleerd in de buurt mogen wij binnen rondkijken? Nee? -> OK dat maakt u verdacht dus -> Huiszoekingsbevel!" Dat is niet zo 🤣
Ja oké, maar ik zou er toch niet op durven verwedden dat het niet zo zou gegaan zijn moest die vrouw niemand wou binnen laten.
 
Jaa, had ook wel een aflevering met extra fragmenten ofzo verwacht maar seizoen is precies gewoon gedaan. Zonder Gianni en Stacey hadden de broers wel gewoon alleen in Blankenberge gestaan en het makkelijk gehad...
 
Dan denkt ge tijdens het derde deel van "ja lap, ze gaan dat nooit meer allemaal in deze aflevering gepropt krijgen dus zal de ontknoping toch pas voor komende week zijn", en dan slagen ze er in om het hoogtepunt van de reeks totaal te verkloten. En afgaand op het feit dat er geen preview van komende week was, denk ik dat we er van uit mogen gaan er ook geen aflevering met terugblik enz is.

Over het feit dat véél in scène in gezet, daar had ik me gaandeweg wel over kunnen zetten, maar los daarvan was dit toch echt wel een anti-climax.

Anyway, wel blij voor de broers dat ze gewonnen hebben, uiteindelijk hebben ze het ook gewoon het slimst aangepakt de hele tijd.

Gianni en Stacey toch wel flaters begaan, ze mogen blij zijn ze het nog gehaald hebben én het bovendien voor de broers niet verkloot hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan