Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Turnen is op dat vlak wel veel veranderd. Tegenwoordig gaan ze op jonge leeftijd ook al veel ondersteunende oefeningen geven om te zorgen dat alle spieren in balans zijn en blessures tegen te gaan. Je ziet ook dat de leeftijd bij de vrouwen op bvb. de OS al hoger is dan vroeger.Turnen vanwege dat we in de famillie iemand hebben die op jonge leeftijd al zo gepusht werd naar een hoog niveau dat haar lichaam nu helemaal kapot is.
niet?Zou de mijne toch echt graag op gevechtsport steken maar hij wil niet..
Hoeveel te pushen is de vraag
Ken er veel die niet graag naar een sport gingen maar blij zijn dat ze gepusht zijn geweest.niet?
Het is 1 ding om uw kind tegen te houden om een sport te doen (praktische redenen). Maar een kind naar een sport pushen die hij niet wil doen, ik zal het nooit snappen.

Mij zijn gestopt met karate dit tegen mijn zin, omdat ik vechtsport iets waardevols vind.Ken er veel die niet graag naar een sport gingen maar blij zijn dat ze gepusht zijn geweest.
Zijn voetbal bijvoorbeeld; hij speelt erg goed maar heeft soms geen zin om te trainen. Hij gaat gewoon trainen hoor.
Hij heeft een paar keer vechtsport gedaan en vond het 1 keer heel cool en 2 keer niet leuk.
Twijfels.. vind het sowieso een zeer waardevol iets, veel meer dan voetbal etc maar ik ben biased ofc.
Waarom is zwemmen de enige echte verplichting bij jullie?Mij zijn gestopt met karate dit tegen mijn zin, omdat ik vechtsport iets waardevols vind.
Maar ze gaven aan echt niet te willen, dan beter nu stoppen en hopen dat ze later terug beginnen/ andere gevechtsport willen doen.
Leren zwemmen is hier ook de enige echte verplichting.
Alhoewel ze moeten wel iets doen. Zeker met ons thuisonderwijs komen ze zo in contact met leeftijdsgenoten. Bijkomend vullen hun hobby's bepaalde schooleisen in.
Omdat ze dan kunnen zwemmen en niet verdrinken als ze het in het water vallen...Waarom is zwemmen de enige echte verplichting bij jullie?
Geen zwemles op school dan?Omdat ze dan kunnen zwemmen en niet verdrinken als ze het in het water vallen...
En ook dat ze dan alleen in het zwembad kunnen zijn m, zodat ik op mijn gemak naar de milfkes kan kijken
Thuisonderwijs. Maar schoolzwemmen begint pas in het lager niet? Terwijl zwemlessen privé/zwembad al vroeger kanGeen zwemles op school dan?
Op school is er al lang geen tijd meer om te leren zwemmen.Geen zwemles op school dan?
Bij ons is zwemmen int school vanaf derde kleuterklas.Thuisonderwijs. Maar schoolzwemmen begint pas in het lager niet? Terwijl zwemlessen privé/zwembad al vroeger kan
Hier gaan ze 4x zwemmen op een schooljaar, dat is geen zwemles he...Geen zwemles op school dan?
Bij ons elke 2 weken en op zijn vorige school ook. Begonnen in kleuterklas.Hier gaan ze 4x zwemmen op een schooljaar, dat is geen zwemles he...
14 lagere scholen en 5 middelbare scholen => Ongeveer 7000 leerlingen.Bij ons elke 2 weken en op zijn vorige school ook. Begonnen in kleuterklas.
Nog nooit gehoord dat er zo weinig gezwommen wordt.
Smiles in boerengat dorp14 lagere scholen en 5 middelbare scholen => Ongeveer 7000 leerlingen.
1 Gemeentelijk zwembad. Good luck.