Kids say the darndest things!

Haha!

Die van mij eens op dezelfde plek: Mama waarom heb jij eigenlijk zo’n lange borsten?
Toen heb ik toch in het hokje gewacht tot iedereen die dat gehoord had, zéker vertrokken was.
Lang dan nog wel.:laugh:
Mijn zoontje zat afgelopen zomer bij zijn papa op zijn schoot terwijl ze aan het zwembad zaten.
Juist op moment dat hij wou opstaan kijkt hij naar de borstkas van zijn papa, draait en trekt eens aan zijn tepel en zegt dat op een doodserieuze toon 'mama haar knopjes zijn groter dan die van uuuuuu' en loopt dan lachend weg.
"Papa, ik heb met die fluit bloed uit mijn poesje getrokken"

AncientTotalGerenuk-size_restricted.gif
Denk dat nu het moment rijp is voor dat alombekende papa-dochtergesprek😶‍🌫️
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Dochter van 2,5 zegt elke dag wel is tegen ons: papa heeft een piemel en mama een muis.

De broer van bijna 6 vindt dat dan weer grappig en zegt: nee zus, papa heeft een muis en mama een piemel.

Bon, afgelopen zaterdag op restaurant met 6 man en komt de ober ons eten brengen, hij geeft de spaghetti aan de dochter en ineens tegen die kerel: mama heeft een piemel en papa een muis :unsure:

Ober stond met zijn mond vol tanden.
 
Onze dochter kan haar eigen naam nog niet goed zeggen (don't ask me why...).
En ze praat ook nog niet echt in zinnen, eerder zo 2 of 3 woorden aan elkaar geplakt.

Dus ik zeg: "dan moet je zeggen: ik ben xyz"
haar eerste volzin ooit "jij bent xyz"

Shit...
Met zo'n naam is dat ook niet evident he :unsure: .
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Onze dochter kan haar eigen naam nog niet goed zeggen (don't ask me why...).
En ze praat ook nog niet echt in zinnen, eerder zo 2 of 3 woorden aan elkaar geplakt.

Dus ik zeg: "dan moet je zeggen: ik ben xyz"
haar eerste volzin ooit "jij bent xyz"

Shit...
Bij X Æ A-12 heeft het ook even geduurd. Komt wel goed!
 
Onze dochter kan haar eigen naam nog niet goed zeggen (don't ask me why...).
En ze praat ook nog niet echt in zinnen, eerder zo 2 of 3 woorden aan elkaar geplakt.

Dus ik zeg: "dan moet je zeggen: ik ben xyz"
haar eerste volzin ooit "jij bent xyz"

Shit...
Vreemde naam ook.
 
In de voorbije 10 jaar is er 1 meisje geboren met xyz als naam.
En 4 met de effectieve naam van onze dochter (waarvan er nog 1 iemand de naam van ons gepikt heeft waarschijnlijk)! Not far off dus :p
Uniek!

In de straat, van de ouderlijke thuis van mijn vrouw, woonde er een meisje met dezelfde voor- en achternaam, helemaal hetzelfde geschreven. In de straat die daarop uitkwam woonde eveneens een meisje met dezelfde voor- en achternaam.

M.a.w. 3 meisjes in dezelfde buurt met compleet dezelfde voor- en achternaam.

Minder uniek.

Ik heb de knapste.
 
Vorig weekend met die mopjes bezig geweest van:

Ork ork ork soep eet je met een ?

En nu loopt de jongste hier aan iedereen te vragen: ork ork ork, wat eet je met soep?

Een boterham!

:laugh:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Je moet eens op de luikersteenweg in st truiden rijden.

Hoor je u kleinste zeggen" kijk papa die danst in haar ondergoed achter het raam"
😊😊😅😅

Ja wat moet je daar op antwoorden??🤣
Vroeger toen ik een jaar of vijf/zes was, deed ik met mijn ouders een gegidste groepswandeling in de oudste wijken van Antwerpen. Waaronder ok het Schipperskwartier. Passeren we daar natuurlijk enkele vitrines:

"Mama, wat doen die mevrouwen daar? Waarom staan die zo in badpak voor het raam?"
"Wel heu *zweet* euh die dames die euh *probeert snel iets te bedenken* dat zijn allemaal zonnebanken en die mevrouwen maken reclame voor hoe mooi bruin je daar wel kan worden."
"Ah klinkt leuk, dan wil ik ook wel eens zo'n zonnebank proberen" :woohoo:
*stapt richting zo'n pand* maar ik denk dat ik nog nooit zo snel ben vastgegrepen en ben weggeleid. :unsure:

Nu in alle eerlijkheid, het was wel een goed bedacht antwoord.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Vroeger toen ik een jaar of vijf/zes was, deed ik met mijn ouders een gegidste groepswandeling in de oudste wijken van Antwerpen. Waaronder ok het Schipperskwartier. Passeren we daar natuurlijk enkele vitrines:

"Mama, wat doen die mevrouwen daar? Waarom staan die zo in badpak voor het raam?"
"Wel heu *zweet* euh die dames die euh *probeert snel iets te bedenken* dat zijn allemaal zonnebanken en die mevrouwen maken reclame voor hoe mooi bruin je daar wel kan worden."
"Ah klinkt leuk, dan wil ik ook wel eens zo'n zonnebank proberen" :woohoo:
*stapt richting zo'n pand* maar ik denk dat ik nog nooit zo snel ben vastgegrepen en ben weggeleid. :unsure:

Nu in alle eerlijkheid, het was wel een goed bedacht antwoord.
Och, ik ben ooit als 16-jarige in de buurt van de UGC cinema in Antwerpen een café binnengestapt na een film om nog iets te drinken. Na 5 minuten merkt de vriendin die meewas doodleuk op: "is dat nu niet raar dat hier zo'n paal staat?" :D
 
Vroeger toen ik een jaar of vijf/zes was, deed ik met mijn ouders een gegidste groepswandeling in de oudste wijken van Antwerpen. Waaronder ok het Schipperskwartier. Passeren we daar natuurlijk enkele vitrines:

"Mama, wat doen die mevrouwen daar? Waarom staan die zo in badpak voor het raam?"
"Wel heu *zweet* euh die dames die euh *probeert snel iets te bedenken* dat zijn allemaal zonnebanken en die mevrouwen maken reclame voor hoe mooi bruin je daar wel kan worden."
"Ah klinkt leuk, dan wil ik ook wel eens zo'n zonnebank proberen" :woohoo:
*stapt richting zo'n pand* maar ik denk dat ik nog nooit zo snel ben vastgegrepen en ben weggeleid. :unsure:

Nu in alle eerlijkheid, het was wel een goed bedacht antwoord.
👍
zo jong en al zo snel met bruinen bezig😂

Deze is meer "kids do the darndest things"
Ze vertellen dat nu nog.
Blijkbaar als ik heel klein was had ik v d sint zo gouden chocolade muntjes gekregen
(je weet wel met goudfolie rond)

Die waren zo lekker dat ik daarna als ze op waren blijkbaar een echte munt binnengespeeld had 🙈
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Vroeger toen ik een jaar of vijf/zes was, deed ik met mijn ouders een gegidste groepswandeling in de oudste wijken van Antwerpen. Waaronder ok het Schipperskwartier. Passeren we daar natuurlijk enkele vitrines:

"Mama, wat doen die mevrouwen daar? Waarom staan die zo in badpak voor het raam?"
"Wel heu *zweet* euh die dames die euh *probeert snel iets te bedenken* dat zijn allemaal zonnebanken en die mevrouwen maken reclame voor hoe mooi bruin je daar wel kan worden."
"Ah klinkt leuk, dan wil ik ook wel eens zo'n zonnebank proberen" :woohoo:
*stapt richting zo'n pand* maar ik denk dat ik nog nooit zo snel ben vastgegrepen en ben weggeleid. :unsure:

Nu in alle eerlijkheid, het was wel een goed bedacht antwoord.

Doet me denken aan de show van Urbanus in de jaren 80

kleine urbanus: "mama, wat zijn dat voor vrouwen?" terwijl ze in een taxi aan het schipperskwartier passeren
mama urbanus: "dat zijn vrouwen die wachten op hunne man die op zee zit.
taxichauffeur: "maar madam, zegt gewoon tegen uwe kleinen dat da hoeren zen"
kleine urbanus: "en mama, die hoeren, krijgen die ook kindjes?"
mama urbanus: "JA, EN DIE WORDEN ALLEMAAL TAXICHAUFFEUR"

:rofl:
 
Doet me denken aan de show van Urbanus in de jaren 80

kleine urbanus: "mama, wat zijn dat voor vrouwen?" terwijl ze in een taxi aan het schipperskwartier passeren
mama urbanus: "dat zijn vrouwen die wachten op hunne man die op zee zit.
taxichauffeur: "maar madam, zegt gewoon tegen uwe kleinen dat da hoeren zen"
kleine urbanus: "en mama, die hoeren, krijgen die ook kindjes?"
mama urbanus: "JA, EN DIE WORDEN ALLEMAAL TAXICHAUFFEUR"

:rofl:
Maar dat was niet in het Schipperskwartier. Dat was de wijk aan het Noordstation in Brussel waar hem moest gaan met zijn tanden. Want 1 van zijn tussen zinnekes was nog: amaai die moeten goede ogen hebben, als die van hier de zee kunnen zien.
De rest klopt idd 🤣
 
Maar dat was niet in het Schipperskwartier. Dat was de wijk aan het Noordstation in Brussel waar hem moest gaan met zijn tanden. Want 1 van zijn tussen zinnekes was nog: amaai die moeten goede ogen hebben, als die van hier de zee kunnen zien.
De rest klopt idd 🤣

Juuuuuuust :laugh:
 
Gisteren bij de frietjes:
- maar mama.... Er zijn mensen *gniffel* die dit geen frikandel noemen... *Gniffel* maar een lange hamburger! *Bulderlach*
- wist je zelf... Dat er mensen zijn... Die dat een curryworst noemen?
- *frons* maar worsten koop je in Delhaize hè mama, niet in het frietkot!

That's my girl! ♥️
BULLSHIT
Nekeer fotoke tonen en uitleggen. Komt wel goed


Bijna net zo leuk als in zo'n familiekotje staan int zwembad en uwe kleine roept 'mama je hebt haar op je piemel!'

-_-
:rofl:

Onze oudste dochter heeft een nieuw liedje geleerd op school :

"Iene miene mutten kind kont kutten " euhm wat?
Dit is de winnaar van deze thread.
 
Ik had onlangs tegen de zoon verteld waarom er in zijn klas een kindje zit dat een andere taal spreekt (Oekraïne) en hoe dat in grote lijnen in elkaar zit met de oorlog daar.

Gisteren onderweg naar huis begint hij daar heel gedreven over te vertellen tegen zijn kleinere zus. Ik was al content dat ze geen ruzie maakten, maar ze leek zelfs aandachtig te luisteren. En dan plots “jaja <broer>, maar ik heb een schaafplek aan mijn been hier!” 🤷‍♂️
 
  • Support
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan