Kids say the darndest things!

We zitten in Centerparcs, tegenwoordig kan je daar golfkarretjes huren als gast om mee rond het terrein te rijden.

Dochter van drie: Waarom rijden die mensen met zo'n mini tractor?

Papa: Dat is een golfkarretje en dat is voor mensen die niet willen rond wandelen.

We zien een gezin in hun golfkar stappen.

Dochter van drie: Kijk papa die mensen zijn lui want die willen niet wandelen.

Gelukkig spraken ze Duits. :unsure:
 
Op het gekende net-iets-te-luide-kleutervolume:
"kijk mama, die meneer lijkt op Pinocchio!"

Meneer had een mooie neus wat mij betreft, maar mss idd net ietsje langer dan standaard. 🙈
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Deze is niet van mijzelf maar heb ik iemand eens op twitter zien posten.

Dieje gast kwam voorbij een KFC. Zijn dochter wijst naar die plakaat en zegt: "Papa, waarom is die zijn lichaam zo klein?"

ASSqERLm2mZSSnpjVb8BA2jb2JvrR9couHZkUMX1Wu6UD0koqyQYg2BSzHET3posrg
 
Mijn zoontje is helemaal op van de zenuwen voor morgen en roept al de hele dag dat hij is zenu-machtig.
Zenuwachtig dus.
Plus hij gaat morgen zijn vriendinnetje/liefje/toekomstige terug zien na 2 maanden dus zijn haartjes moeten extra goed liggen en heeft al een volledig outfit samengesteld dear lord have mercy.🙌
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De kleinste wil niet naar school morgen. Hij heeft dezelfde juf dit schooljaar als in het vorige schooljaar. Ik ga naar de 3e kleuterklas en in de 3e kleuterklas is er een andere juf dan in het 2e. Of het is geen andere klas. 😆
 
De kleinste wil niet naar school morgen. Hij heeft dezelfde juf dit schooljaar als in het vorige schooljaar. Ik ga naar de 3e kleuterklas en in de 3e kleuterklas is er een andere juf dan in het 2e. Of het is geen andere klas. 😆
Ocharme, dan is mijn dochter gans gejost, ze heeft voor de 3de keer op rij dezelfde juf, telkens deeltijds aangevuld met een andere wel. 😁 Het veranderen van klaslokaal én speelgoed is wel de belangrijkste parameter voor haar!
 
Ik woon al sinds jaar en dag in Japan en ben getrouwd met een Japanse. Wij hebben zelf geen kinderen maar wel een neefje van ondertussen 8 jaar waar we geregeld eens op passen.

Ik was hem overlaatst een paar foto's van België aan het tonen. Hij zat zo in te zoomen op een paar mensen op een terrasje omdat hij zich afvroeg hoe Belgen eruit zien. Ik zeg: "Er zit er ene neffe u" en da kinneke begint daar links en rechts te scrollen op die foto van "waar? waar?". :laugh:
 
- .. en jij hebt ook een zus.
Klopt, tante B is mijn grote zus.
- grote zus? Je bedoelt kleine zus? (Ze is dus kleiner dan mij)
Nee, omdat tante B al groter was toen ik werd geboren, noemen we dat een grote zus.
- ah... Dus jij bent gewoon sneller gegroeid!
😁
 
Zijn hier op de bbc aant kijken naar de stoet met de kist van de queen. Voornamelijk camerabeelden vanuit de helicopter.

Jongste: zijn jullie weer koers aant kijken?

:laugh:
Oef, ik had even niet door dat het om de zender ging.

Passeer een huis met een omheining in ons reservaat, de oudste "look papa thats a zoo" :/
Haha. Onze oprit is net aangelegd. Ik kom thuis met de kinderen en zegt mijn dochter van 5: 'Are you kidding me?! Hoelang mogen wij daar nu niet op?'

:unsure:
 
Mijn dochter in de cafetaria van de sporthal (goed luid uiteraard):
"Papa, jij drinkt veel te veel bier."

Voor alle duidelijkheid: dat was dit jaar (kalenderjaar, niet schooljaar :p) mijn derde of vierde bier in haar bijzijn.
Och, mijnen oudste zegt af en toe wel eens als we voorbij de Guinness gaan in de AH: "wacht papa, we moeten nog pintjes voor jou kopen, want dat drink jij graag he of misschien Duveltjes".

Met zeggen bedoel ik roepen zodat ze het aan den andere kant van de AH ook gehoord hebben.



Hij kent zijn papa te goed.
 
Zitten op een eetfestijn en ze komen drank opnemen.

Oudste: papa, waarom neem jij altijd een pintje?
Garçon (die mij kent) ja, papa, waarom drink jij altijd pintjes?
Ik: omdat ik straks anders andere kindjes zonder water of frisdrank zet en ze dan boos op papa zijn. :unsure:
Die 2 van mij bekijken mij en beginnen te lachen :laugh: papa gekkie!
 
Terug
Bovenaan