Kids say the darndest things!

Mulan

Well-known member
Ik dacht dat er op 9lives zo een topic was?

Lijkt me wel leuk gezien heel wat BG'ers nog met kleine kinderen zitten nu.
 
Vanmorgen rond 7u gaan wandelen in het park met dochter en woef.
- mama... Waarom zijn de madeliefjes zo? (Gesloten)
- die slapen nog, als de zon goed schijnt, dan worden ze wakker en doen hun blaadjes open dan.
3 meter verder wil ik iets zeggen tegen haar...
- sssjjjttt! Mama! Stil zijn! Je mag de madeliefjes niet wakker maken!
 
Nu zijn ze tieners maar ééntje wat me bijblijft van als ze klein waren omdat ik zo verbaasd was toen ik het hoorde.
'What the fffff
fishstick :rofl:
 
Die van mij staan in de ouders thread en/of 9Lives. Nu zegt ze eigenlijk geen foute / grappige dingen meer :headshake:.

Degene die ik nooit zal vergeten:
  • <Madam is stout bij mama>
  • Papa: Zeg nu maar "dikke sorry" tegen mama
  • Dochter: Sorry dikke mama
 
Laatst bewerkt:
Die van mij staan in de ouders thread en/of 9Lives. Nu zegt ze eigenlijk geen foute / grappige dingen meer :headshake:.

Degene die ik nooit zal vergeten:
  • <Madam is stout bij mama>
  • Papa: Zeg nu maar "dikke sorry" tegen mama
  • Dochter: Sorry dikke mama
Dat is de opvoeding! 👌👌👌
 
Wij kijken regelmatig naar de Pfaffs en mijn vriendin was met onze 5 jarige zoon in de Carrefour in Brasschaat en Lindsey stond in dezelfde rayon, 3 meter verder.

Zoon: kijk mama, dat is Lindsey van de Pfaffs.

Mama: ja zoon, stilletjes zijn niet zo roepen.

Zoon: mama, DAT IS DIE TOCH MET DIE LELIJKE EN DIKKE KINDEREN HE

Note to onszelf: oppassen wat we zeggen tijdens het kijken naar de Pfaffs :unsure:
 
Vorig weekend had de zoon (2,5) zich stiekem vol gepropt en laten volproppen met chips, wafels, cake... tijdens een familie feestje . 's Nachts komt alles er natuurlijk uit.
Als ik zijn kamer binnen komt zit hij heel zielig tussen zijn brokjes eten, hij kijkt er wat verbaasd naar en zegt : ' mama ik heb alles uit geslikt'
 
Ons dochter die sinds haar 1,5 antwoord op vragen als "wil je iets eten", "ga je nog wat spelen", etc. "ja, graag" antwoord. Echt hilarisch, maar vooral schattig om dat uit zo een kleintje haar mond te horen.
 
Ik heb het al eens gepost maar toen mijn neefje een jaar of 3 was waren we in een park aan het ravotten. Hij wees naar een duif en zei: "Kijk daar, een kraai." Toen ik hem verbeterde zei hij zo op een onschuldige toon alsof hij iets aan een ander kindje uitlegde: "Dat heet wel kraaien he."

Ik heb hem toen uitgelegd dat ze beiden vogels zijn maar deze soort zijn duiven en die zwarte zijn kraaien maar ik had niet de indruk dat het toen helemaal binnen was gekomen. :)
 
Deze nacht... Hij werd wakker van een droom en moest wenen, ik ga hem troosten.
Hij zegt dat hij papa een kus wil gaan geven en mijn antwoord is dat papa slaapt en dat papa moe is.
Zijn reactie: ' ja want papa heeft de afwas gedaan'.
Het kind had gezien hoe papa de papflesjes uitspoelde...
Als mijn dochter dat zegt, dan hoop ik toch dat mijn vrouw mij wakker maakt!
Zolang ze mij nog kusjes wilt geven, grijp ik elke kans :D
 
Als mijn dochter dat zegt, dan hoop ik toch dat mijn vrouw mij wakker maakt!
Zolang ze mij nog kusjes wilt geven, grijp ik elke kans :D
Dat is hier ook. Die van ons doet dat niet veel, maar elke keer dat mijn wang wordt volgezeverd is het toch puur genieten :p
 
Terug
Bovenaan