Kids cry for the craziest shit!

Bloemlezing van vandaag:

- Ik mag mijn vingers niet in papa's ogen steken als ik in zijn nek zit.

- Ik wil vertrekken uit de speeltuin. (Sandalen weer aangedaan) Springt madame terug in het ballenbad en moeten we haar eruit vissen.

- Ik mag mijn voeten niet op tafel leggen tijdens het eten.

- Ik wil zelf stappen (valt van vermoeidheid).

- Neen, ik wil niet mee naar huis.
 
Gisteren in de speeltuin een tirade omdat ze mama wou bellen. Een kwartier lang. Ik wil mama bellen. Ik had gezegd dat we dan wel naar haar toe gingen fietsen zodat ze het allemaal live kon uitleggen. Man man man. Ook dat was niet goed.

Gelukkig waren we alleen in de speeltuin :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Een hele poos geleden ging mijn zoontje keihard janken nadat we hadden uigelegd dat hij niet met mij kon trouwen en nee, papa gaat niet naar jouw slaapkamer verhuizen.
Dramaqueen.😑
Papa dan hé, hij was kennelijk ook behoorlijk overstuur.
Een DNA test is bij die 2 overbodig aangezien ze beide zo dramatisch kunnen reageren.
😑
 
Deze ochtend had ik geweigerd om een stukje tot pap gesabbelde boterham aan te nemen en in m'n mond te steken. Big mistake, blijkbaar.
Ik ben blij dat mijn madam dat dan altijd aanneemt.
Hoe ze het kan verdragen, i don't know
 
  • Haha
Waarderingen: 515
vanmorgen toen ik ze uit haar belde haalde wou ze de hele tijd haar tut wegleggen, om dan een andere tut te nemen.
En ik mocht dat niet doen hé, nee dat moest zij zijn.
Er lagen 2 tutten op het nachtkastje en 1 in haar mond, denk dat ze op 5 minuten elke tut 35 keer in haar mond heeft gehad...
 
zoon 1 tijdens een ruzie(tje) met zoon 2 : "Jij bent echt een stomme broer"
Zoon 2 : "blokkeert volledig, zijn ogen schieten vol en zijn mondje valt open, begint licht te jammeren wat dan overgaat in een onbedaarlijk huilen"

Vader moet tussen komen "wat is dat hier allemaal"

zoon 2 die ondertussen snotterend op de grond ligt heft met enig gevoel voor dramatiek zijn hoofd op om dan huilend te roepen dat zoon 1 "hem haat en wil dat hij dood is"

zoon 1: oei, maar ik meen dat niet hoor, jij bent wel leuk, jij bent mijn broer

zoon 1 en 2 knuffelen elkaar en spelen weer verder.

zoon 2 is een dramaqueen.
 
Mijn dochter eet graag Babybell maar ze staat erop dat ze de verpakking er per sé zelf van wil af halen. Als je het kaasje zelf uitpakt en aan haar geeft is het groot drama. IKKE ZELF OPEDOEN!!!
 
Mijn dochter eet graag Babybell maar ze staat erop dat ze de verpakking er per sé zelf van wil af halen. Als je het kaasje zelf uitpakt en aan haar geeft is het groot drama. IKKE ZELF OPEDOEN!!!

Herkenbaar. Als ik een banaan al pel voor m'n jongste is het kot te klein. 'k probeer em dan wel wat terug dicht te duwen ... "hier doe zelf maar" ... maar die vlieger gaat ook niet op.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan