Kids say the darndest things!

Uw zoon is de verpersoonlijking van uw nick, hem niet tegenhouden! :love: .
Ben jij dit?
Davy%20-%20blind%20getrouwd%20%281%29.jpg
 
Mijn dochter zegt vaak iets specifiek aan mij bv. "Papa, jij bent gek".
Ik begin dan te lachen en mijn vrouw vraagt dan soms als ze het niet gehoord heeft "wat zei je?"
En dan zegt zij zo heel droog "ik zei het tegen papa".

Zij bedoelt dat natuurlijk niet slecht, maar het komt er wel echt uit van "het zijn uw zaken niet".
 
Papa en zoon gisterenavond tijdens het klaarmaken om te gaan slapen.
Vraagt zoontje aan zijn papa wanneer hij eens tijd heeft om met hem naar de diamantenwinkel (juwelier) te gaan zodat hij een ring kan kopen.
Op de vraag voor wie die ring is antwoordt kleine meneer: "Die is voor mama want ik ga vragen of ze met mij wilt trouwen."
Papa: "Ah oké en waarom wil je met haar trouwen?"
"Omdat mama de beste, liefste en mooiste mama is van de hele weleld." (wereld, kan soms de r niet uitspreken)
Zo lief.:cry:
Papa: "Ja maar uw mama is al met mij getrouwd hé en ik kan toch niet alleen blijven?"
"Nee maar gij hebt toch zelf een mama, ga met haar tlouwen en bij haar en opi wonen. Ik ga met MIJN mama tlouwen en kasteel kopen voor haar want ik heb al veel geld gespaald."
Gotta love that little shit! :cry:
Ja ik denk niet dat mijn man ooit heeft zien aankomen dat zijn grootste concurrent ooit een stronteigenwijs ventje zou zijn van ongeveer 1m.
 
Mijn man heeft geluk:

Zoonlief, 5 jaar: "Ik zou graag 2 mama's en 1 papa hebben..."
Wedden dat uwe vent hem dat heeft ingeluisterd?

Mijn dochter zegt vaak iets specifiek aan mij bv. "Papa, jij bent gek".
Ik begin dan te lachen en mijn vrouw vraagt dan soms als ze het niet gehoord heeft "wat zei je?"
En dan zegt zij zo heel droog "ik zei het tegen papa".

Zij bedoelt dat natuurlijk niet slecht, maar het komt er wel echt uit van "het zijn uw zaken niet".
:laugh: zelfde hier, dat komt inderdaad wat onbeleefd over, maar is zo grappig.
 
Het meest genante ooit meegemaakt met m'n oudste dochter ... 'k denk dat ze toen 4 was.

Context: Af en toe eet ik graag een witte pens met een boterham. M'n vrouw vindt dit afschuwelijk, en dan maakt ze ook erg domme mopjes in het bijzijn van m'n dochters. "Kijk da's precies een piemel." Normaal gezien ligt haar niveau hoger, maar enfin niemand is perfect.

Op een gegeven moment op een zaterdagvoormiddag stonden we bij de slager. Zo ene die redelijk gekend is, en waar het dan ook ENORM druk is. We waren aan het bestellen en ik vroeg aan de mevrouw om nog een witte pens bij de bestelling toe te voegen wanneer m'n dochter kei luid voor de halve winkel roept: MIJN PAPIE EET GRAAG PIEMELS!

Redelijk hard dood gaan op dat moment ...
 
Het meest genante ooit meegemaakt met m'n oudste dochter ... 'k denk dat ze toen 4 was.

Context: Af en toe eet ik graag een witte pens met een boterham. M'n vrouw vindt dit afschuwelijk, en dan maakt ze ook erg domme mopjes in het bijzijn van m'n dochters. "Kijk da's precies een piemel." Normaal gezien ligt haar niveau hoger, maar enfin niemand is perfect.

Op een gegeven moment op een zaterdagvoormiddag stonden we bij de slager. Zo ene die redelijk gekend is, en waar het dan ook ENORM druk is. We waren aan het bestellen en ik vroeg aan de mevrouw om nog een witte pens bij de bestelling toe te voegen wanneer m'n dochter kei luid voor de halve winkel roept: MIJN PAPIE EET GRAAG PIEMELS!

Redelijk hard dood gaan op dat moment ...

Oh man deze is zo zuur!! :laugh:
 
Minder erg dan voorgaande maar mijn kleinste 4j heeft ook zo ook eens een opmerking gemaakt die nogal dubbel op te vatten was. Vorige zomer had die een periode dat hem nogal gefascineerd was door het gaatje in zijn buik. We hadden hem geleerd dat dat een navel was en dat iedereen een navel heeft. Wij op vakantie gaan zwemmen. Daar zag hem dat ik ook een navel had, en broer, en mama. Ja we hadden het gezegd he dat iedereen een navel heeft. Wat later passeert er een meisje in bikini en roept hem zo luid als hem kan: papa, papa, kijk die mevrouw heeft ook een gaatje. 🤣
 
Papa kijk, een pizza moto!!

Een bmw GS met enkel die vierkante topcase en zijn zijkoffers eraf :laugh:
 
Kinderen zitten weer alle dagen in de zandbak met als resultaat dat hun kleren en schoenen elke dag vol zitten met de helft van de zandbak. En elke dag weer dat zelfde: maar ale doet uw schoenen dan uit buiten he. En elke dag krijgen ze een stofzuiger in hun handen en nog niet leren he. Ik vergeet het ook telkens weer even te vermelden als we thuis komen maar kom 🤣
Vrijdag was het weer van dat. De oudste, die nota bene zijn schoenen wel eens buiten had uitgedaan, doodleuk: wat is dat hier in mijn zakken? Hoe geraakt dat erin? En hij keert zijn zakken van zijn broek gewoon in het midden van de living. Godver, waarom doet ge dat nu weer?
Komt de kleine binnen: ik ben braaf papa, ik giet mijn zand niet in het midden van de living.
Maar dat is flink van u jongen. En als ik daarop in de gang ga ligt er daar een hoopje waar ge bijna kasteel neuschwanstein kunt mee nabouwen 😡
 
Vanochtend de nieuwe barbecue gemonteerd. Dochter kwam ook eens kijken...

"Kijk mama, papa is de barbekjoe aan het kapotmaken!"

:sop:

Nu had ik daar in alle eerlijkheid wel zin in want die handleiding trok op niks.
 
Samen met de dochter wortels gaan geven aan het konijn Odette. Ze zegt de laatste tijd vaak dingen na, maar niet altijd even correct:

"TET!!!! ..... TET!!!!! .... TET!!!!!"
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan