Kids say the darndest things!

De oudste is oefeningen aan het verbeteren. Ze moesten een woord kiezen en daar een vraag over schrijven. En ik zie een woord gekrabbeld staan maar ik kan het niet lezen. Wat staat er daar? Broodkapje. 🤨 En zijn vraag: wie gaat er altijd naar de bakker. :unsure:
Zalig :laugh:, hij zit nu al op het niveau van BeyondGaming 👌.
 
Zalig :laugh:, hij zit nu al op het niveau van BeyondGaming 👌.
Doeme ik zie nu pas met jij mij te quoten dat ik ook de zin opnieuw zou mogen schrijven van zijn juffrouw: vraagteken vergeten. 🧑‍🎓 Wie gaat er altijd naar de bakker? 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Geen uitspraak maar de oudste dochter (4) is supertrots dat ze een beetje kan fluiten. Allez voor 4j komt daar toch al een fluit toontje uit.

Nu is het zo geniaal en schattig tegelijk als we vragen om nog eens te fluiten, en haar dan doen lachen. Dan probeert ze nog verder te fluiten en trekt ze van die gekke gezichtjes om haar toch maar serieus te proberen houden :rofl:
 
De kleinste van 5j die thuiskomt van een verjaardagsfeestje bij een vriendinnetje: ik heb met Julia-Rose haar poes gespeeld.

Pardon? Moeder had het wel begrepen dus het zal vooral mijn zieke geest geweest zijn die er iets anders van maakte. 😄
 
Gisteren naar het park geweest. Het is nogal een groot park en er komen op zondag wel wat jeugdbewegingen spelen. Op weg naar het park stapte een groepje van de Chiro achter ons, ook dezelfde richting uit Toen we op ons bankje zaten in de speeltuin, kwam er vlakbij ons nog een andere Chirogroep hun gerief zetten.
Nadien gingen we nog een terrasje doen en kwamen we een dérde Chirogroep tegen:

Dochter:
Hôôôôôôôôôô. Wéééééral de Chiejo :angry:
 
Tina turner op de radio en mijn vrouw zegt: tante Tina is daar zie.
De kleinste naar de voordeur intussen tegen zijn broer aan het roepen: broer, broer, tante Tina is daar, tante Tina is daar.

En het beste van al: we hebben niet eens een Tina ergens in de familie of kennissenkring 😆
 
De kleinste is in vorm vandaag: we zijn aan het wandelen zegt hem plots: kijk daar 2 vogelverschrikkers. Staan daar 2 oude mensen met elkaar te praten zo type duivenmelkers met blauwe overjas aan en klak op hun hoofd.
Toen die hun hoofd naar hem draaiden: oeps foutje 🤣
 
De kleinste haalt een boekje uit de brievenbus met een foto van dina tersago.
“Kijk papa! Da’s <naam van 16 jarige neef>” En ze heeft ergens wel een punt 🫢
 
Mijn vrouw had deze morgen wat kapot gemaakt op de pompbak van de badkamer dus ga dit weekend eens moeten kijken om dat te repareren. De oudste zei zo iets als: papa gaat veel moeten repareren. Ik daarop: ja omdat mama het allemaal kapot maakt. De jongste was intussen met een puzzel komen aanlopen: ik ga de puzzel repareren want hij is kapot. 😆
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan