Kids say the darndest things!

Niet onze eigen kinderen, maar destijds had je zo'n programma "secret life of 4yr olds" met ook een vlaamse versie.
Ik herinner mij daar vooral een superbraaf meisje dat plots uit het niks roept "Godmiljaar, ik heb het gezien!"
Daar zal thuis ook wat afgevloekt worden :D
 
Tegenwoordig is dochterlief ook in "kusjesmood". Als ze dus 's nachts wakker wordt, heen en weer wiegen, en dan plots uit het niks superluid "MMMMWWWAAAAAAA!" in uw oor :D
Toch ook ff inhouden dan :p
Wij spelen hier regelmatig kusjes monster. Dan kruipt hij in ons bed en moet ik hem van boven tot onder kusjes geven. En doen alsof ik hem opeet. En nu laatste tijd komt hij ook af als kusjes monster en begint hij mij overal kusjes te geven 😍
 
Grappig toch ook hoe kinderen bepaalde namen vervormen (omdat ze het niet goed verstaan hebben, of niet goed kunnen uitspreken, of wat dan ook...)

Ze zijn hier allebei grote fan van de Nachtwacht reeks.
Onlangs ontdekten ze hier op Youtube nog The Masked Singer filmpjes van het eerst seizoen waarin Giovanni Kemper (die Wilko speelt in Nachtwacht) meedeed.

De jongste heeft het hier sindsdien altijd over 'Johnny Van De Kemper' :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Grappig toch ook hoe kinderen bepaalde namen vervormen (omdat ze het niet goed verstaan hebben, of niet goed kunnen uitspreken, of wat dan ook...)

Ze zijn hier allebei grote fan van de Nachtwacht reeks.
Onlangs ontdekten ze hier op Youtube nog The Masked Singer filmpjes van het eerst seizoen waarin Giovanni Kemper (die Wilko speelt in Nachtwacht) meedeed.

De jongste heeft het hier sindsdien altijd over 'Johnny Van De Kemper' :unsure:
Ik heb nog steeds een tante Yes ipv een tante Anjes ze :D
 
Sta met onze jongste in de douche.

3yo: papa, jij hebt ook een piemel?
Ik: ja, ik heb ook een piemel
3yo: ik heb ook een piemel!
Ik: ja, jij hebt ook een piemel!
3yo: en broer heeft ook een piemel?
Ik: ja, broer heeft ook een piemel.
3yo: maar mama heeft geen piemel.
Ik: nee, mama heeft geen piemel.

*5sec bezinktijd voor zijn conclusie*

Mama doet alleen kaka dan

:laugh:

 
Zoon van 5 is grote fan van de Kampioenen.

Zegt heel de dag:

Gij Kieken, mijn gedacht, zal’t gaan ja, bewege bewege bewege

In begin is dat grappig maar dat steekt tegen na nen tijd :rolleyes:
Uw zoon is de verpersoonlijking van uw nick, hem niet tegenhouden! :love: .
 
Hier het zelfde. Chocomelk! Waarop ik antwoord "mag ik chocomelk aub". Antwoord hij "aub". Ik nu in een zin. Zijn antwoord "nu in een zin"
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik was hoogzwanger van mijn zoontje toen dochtertje van mijn man(toen bijna 6) en ik op het punt stonden om te gaan winkelen. Opeens besloot mijn lichaam om een screenshot te nemen (niezen+plassen tegelijk), ja sorry kwam door de baby. Baby lag zo dat ik opt eind niet veel nodig had (niezen, lachen, schrikken...) of ik had een natte broek...
Anyway dus ik vraag haar om even in de woonkamer te wachten zodat ik me kon opfrissen en omkleden.
Kort erna komen mijn man en zijn vriend thuis omdat die laaste zijn flessen wijn kwam halen en vraagt mijn man aan zijn dochter waar ik ben.
'Myllana is de badkamer want ze heeft in haar broek gepist'
2 mannen kijken elkaar geschrokken aan en alsof 1x niet genoeg was herhaalt ze zichzelf overnieuw.
 
Terug
Bovenaan