Kids cry for the craziest shit!

mini Babybel sinds eergisteren hier. Wij hadden er zo met Disneyfiguren op:

"Mini mouse! MINI MOUSE!"
*Geven haar een met Chip 'n' Dale*
"No! MINI MOUSE!"
Leuk feit: die met Mini mouse zijn op.

Naast het al schreeuwend wakker worden zoals iedere dag, begon ze weer te wenen omdat mama niet naast haar zat tijdens het ontbijt, vlak nadat mama naast haar zat en even naar het toilet moest.
 
De fout gemaakt om langs de voordeur buiten te gaan vandaag om richting onthaalmoeder te wandelen. (Wandelen want madame wilt niet meer in een buggy zitten) De trappen aan de voordeur twee keer op en af geweest, en nog niet willen vertrekken, dan maar tegen haar zin opgepakt, want het was tijd. Vier keer geprobeerd of ze niet zelf wou stappen, draaide ze steeds terug richting thuis. Ze heeft van thuis tot we bij de onthaalmoeder waren gebruld. Gelukkig waren we met twee en konden we het dragen afwisselen.

Oh en ik moest perse de kap van mijn pull op mijn hoofd doen ook.
 
Dochterlief van 4 is een grote poppenfan, elke dag met haar poppen over en weer.. Sloeg ik vanmorgen een vliegje plat, is het grote drama begonnen: 'dat was de beste vriend van popje!!'

Gisteren drama omdat ze een paardebloem wou planten in onze tuin (waar ze gisteren net grasmatten zijn komen leggen). Nee meisje, dat gaan we vandaag niet doen! :p
 
Dochterlief van 4 is een grote poppenfan, elke dag met haar poppen over en weer.. Sloeg ik vanmorgen een vliegje plat, is het grote drama begonnen: 'dat was de beste vriend van popje!!'

Gisteren drama omdat ze een paardebloem wou planten in onze tuin (waar ze gisteren net grasmatten zijn komen leggen). Nee meisje, dat gaan we vandaag niet doen! :p
Vorige week komt m'n dochter af: papa, morgen is 't jouw verjaardag hé.
Ik zeg: ja, dat klopt.
Zij: Weetje, het is dan net ook de verjaardag van m'n pop! Alé, dat moet toch echt lukken hé papa.

Gek é eigenlijk. Wat een toeval zeg.
 
Terug
Bovenaan