Kids say the darndest things!

Je moet eens op de luikersteenweg in st truiden rijden.

Hoor je u kleinste zeggen" kijk papa die danst in haar ondergoed achter het raam"
😊😊😅😅

Ja wat moet je daar op antwoorden??🤣
Wij hebben dat hier gehad op de Kortrijksesteenweg. Een van de gasten: wat doet die daar achter het raam in haar ondergoed?
Mijn antwoord: Dat zijn meisjes die studeren voor etalagepop. 🤣
 
Toen mijn stiefdochter 11 was, zei ze op een bepaald moment: "Kijk, Poekie (de kat) ligt zoals die meisjes in die winkeltjes waar jongens komen om een relatie te hebben." :unsure:
 
We wandelen over straat. Komen aan een fietsoversteekplaats op de grond geverfd met zo dikke lijnen. Zegt die kleinste van ons uit het niets: die mannen van het gemeente hebben de helft van dat zebrapad vergeten verven. Zo een zebrapad in 2 stukken, dat trekt op niets. 😄
 
Gisteren bij de frietjes:
- maar mama.... Er zijn mensen *gniffel* die dit geen frikandel noemen... *Gniffel* maar een lange hamburger! *Bulderlach*
- wist je zelf... Dat er mensen zijn... Die dat een curryworst noemen?
- *frons* maar worsten koop je in Delhaize hè mama, niet in het frietkot!

That's my girl! ♥️
 
Nadat de dochter weer eens iets stout gedaan had:
- Misschien komt Sinterklaas dat wel te weten, en brengt hij dit jaar niets.
- Ah, dan ga ik weten wat de roe is.

:sop:
 
Sta in een paskotje, tis hier koopzondag. Kleinste staat bij mij terwijl ik een hemd pas.

Papa, wa is da?
Ik zeg da's het alarm tegen diefstal.
Hemd past goe en ik zeg: "papa gaat het kopen, ik neem het mee."

Kleinste voor gans de paskot afdeling.
PAPA, JE BENT VERGETEN HET ALARM ER AF TE HALEN!!!

:unsure:
 
Nadat de dochter weer eens iets stout gedaan had:
- Misschien komt Sinterklaas dat wel te weten, en brengt hij dit jaar niets.
- Ah, dan ga ik weten wat de roe is.

:sop:
Nekeer fotoke tonen en uitleggen. Komt wel goed

Sta in een paskotje, tis hier koopzondag. Kleinste staat bij mij terwijl ik een hemd pas.

Papa, wa is da?
Ik zeg da's het alarm tegen diefstal.
Hemd past goe en ik zeg: "papa gaat het kopen, ik neem het mee."

Kleinste voor gans de paskot afdeling.
PAPA, JE BENT VERGETEN HET ALARM ER AF TE HALEN!!!

:unsure:
Bijna net zo leuk als in zo'n familiekotje staan int zwembad en uwe kleine roept 'mama je hebt haar op je piemel!'

-_-
 
Nekeer fotoke tonen en uitleggen. Komt wel goed


Bijna net zo leuk als in zo'n familiekotje staan int zwembad en uwe kleine roept 'mama je hebt haar op je piemel!'

-_-
Haha!

Die van mij eens op dezelfde plek: Mama waarom heb jij eigenlijk zo’n lange borsten?
Toen heb ik toch in het hokje gewacht tot iedereen die dat gehoord had, zéker vertrokken was.
 
Onze zoon is net een jaar geworden en brengt zijn dagen al brabbelend door. Hij heeft ondertussen al zowat elke letter uit het alfabet uitgesproken, maar de m en de p blijft hij weigeren.
Mijn vriendin - zo stilaan wanhopig omdat hij nog altijd geen "mama" heeft gezegd - probeert het hem natuurlijk op elk mogelijke manier te leren. Zo ook vanmorgen...

- Mama
- Wada... Gaga... Jaja... Nana
- Ma-ma... Mmma-mmma
- *Zwijgt plots en kijkt diep in mama's ogen* Pa-Pa


Ik denk dat ik haar voorlopig best wat met rust laat, maar de zoon heeft zijn high-five wel verdiend :evil:
 
Hier gingen we familie bezoeken. Niet goed opgelet of onze oudste al zijn medicatie mee had dus we zijn op de autostrade (en al een eind weg toen het hem inviel). Ja dat zelf bewust maken dat hem die altijd moet meenemen lukt ook niet 100% perfect en in onze haast er zelf ook niet bij stil gestaan dus ook onze fout. Goed intussen waren we aan de afrit waar we moesten zijn, maar ipv naar rechts reden we naar links en terug de autostrade op om dat te gaan halen.
De kleinste: we rijden verkeerd.
wij: Neenee, we rijden terug om broer zijn gerief. En beetje verder ligt hem te slapen.
Goed een half uur later komen we op de afrit daar terug en rijden naar rechts. Exact op dat moment schiet hem wakker: kijk we hebben een rondje gereden 🤣
Om als we dan ter plekke aankwamen te zeggen: maar ale broer, wat zegt ge nu toch allemaal? Kijk je hebt het toch bij... 🤣

Een heel gat in zijn besef van tijd , maar hij heeft er toch deugd van gehad van zijn powernapje. 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
"Papa, ik heb met die fluit bloed uit mijn poesje getrokken"

AncientTotalGerenuk-size_restricted.gif

 
Laatst bewerkt:
"Papa, ik heb met die fluit bloed uit mijn poesje getrokken"

:wtf::wtf::wtf::wtf::oink::oink::oink::oink::eek::eek::eek::eek::angry::angry::angry::angry:
Ik geef daar een lachende reactie op, maar dan hoop ik dat ik in de correcte richting zit als ze dierenarts aan het spelen was en een blokfluit gebruikte als spuit.

Ik zou die zin wel inkaderen en in de kast wegzetten, dan hebt ge al ne kado voor hare 18e verjaardag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ik geef daar een lachende reactie op, maar dan hoop ik dat ik in de correcte richting zit als ze dierenarts aan het spelen was en een blokfluit gebruikte als spuit.

Ik zou die zin wel inkaderen en in de kast wegzetten, dan hebt ge al ne kado voor hare 18e verjaardag.
Deze man heeft 4-5 jarigen (gehad) :fingerguns_r:.


Kinderen zeggen doorgaans na wat ze van hun ouders horen maar dit is zelfs voor het beeld dat ik van jou heb enigszins bevreemdend.
Tijd om dat beeld bij te stellen dus :unsure:.
 
Terug
Bovenaan