Kids say the darndest things!

Kom binnen uit in de tuin werken. De oudste: zo vuile handen en vingers.
Ja dat is van te werken. Kende dat? werken?
Mijn jongste zo droog als wat: nee, ik niet. 😀
Mijn oudste: ja dat is dat dat gij moet doen tot ge dood zijt.
Ik: merci zeg.
Mijn oudste: ale tot uw pensioen dan.

Ze zijn zich bij deze toch al bewust van de vooruitzichten 🤣
 
Ik herinner mij ook nog zo'n dingen te zeggen als kind. "I checked the floors! I checked the walls! I checked the plafonds!" met dat laatste als plafounds uitgesproken. :D
 
We zijn op reis in Zuid-Duitsland, overnachten in Oostenrijk en bezoeken er af en toe iets maar zijn dus hoofdzakelijk in Zuid-Duitsland dingen gaan bekijken en doen (moeten al door Zuid-Duitsland rijden om van ons verblijfsoord naar de rest van Oostenrijk te rijden). Echt elke keer als ze tegen mijn kleinste zeggen: "Bitte" vindt die het nodig om aan te vullen met "ein Bit". En elke keer moet ik het dan uitleggen dat hem dat niet van mij heeft he :unsure:

Gelukkig zitten we niet in de streek van de bitjes dus heb er nog geen gekregen dankzij hem. 😆
 
Laatst bewerkt:
De dochter volgt speelpleinwerking in een gemeente vlak aan de grens tussen Oost- en West-Vlaanderen:
M(ulan): was het leuk vandaag?
D(ochter): ja. Alleen praten ze raar!
M: wie praat raar? Jouw vriendjes of de moni's?
D: ALLEMAAL!
M: en hoe praten ze dan?
D: zoals oma en opa
M: Aaaaah... West-Vlaams! Dat snap ik, dat je dat raar vindt. Veel mensen in België vinden dat raar klinken.

😈😈😈
 
De dochter volgt speelpleinwerking in een gemeente vlak aan de grens tussen Oost- en West-Vlaanderen:
M(ulan): was het leuk vandaag?
D(ochter): ja. Alleen praten ze raar!
M: wie praat raar? Jouw vriendjes of de moni's?
D: ALLEMAAL!
M: en hoe praten ze dan?
D: zoals oma en opa
M: Aaaaah... West-Vlaams! Dat snap ik, dat je dat raar vindt. Veel mensen in België vinden dat raar klinken.

😈😈😈
Ik dacht oprecht dat gij ook in W VL woonde.
 
Ik dacht oprecht dat gij ook in W VL woonde.
images
 
Gisteren stonden mijn zoontje en ik aan de kassa van de winkel aan te schuiven om de boodschappen op de band te leggen. Was even bezig op mijn telefoon en had niet door dat de persoon voor mij al verder was gegaan. Was echt maar een paar seconden afwezig en opeens geeft die kleine stoeptegel mij een gigantisch harde klap op mijn achterwerk en roept daarbij "juuuu paardje, vooruit!!"

😵‍💫😵‍💫
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag zo'n mini dierentuin bezocht. Die hadden daar zo een reuze schildpad. 1 van de verzorgers zat erbij en onder begeleiding mochten de kleine mannen zo eens bij dat beest. Mijne kleinste ook in die rij, tegen dat het zijn beurt is: ik wil niet meer, ik ben bang. Ja goed weer weg dan.
Later passeren we daar weer, zit die gast daar weer bij die schildpad met een rij kinderen te wachten, wil onze kleinste toch nog eens proberen. De moment dat het aan hem is begint dat beest naar zijn hok te kruipen. Voor de verzorger het teken: het is genoeg geweest voor dat beest, stress level bereikt, laat het maar tot rust komen. Dus onze kleinste mocht niet meer. En hoe komt dat nu dat je er niet bij mocht? Onze kleinste: die schildpad had schrik van mij zeg, ze is gewoon gaan lopen 🤣
 
Omi bracht de kinderen naar mij thuis en de zoon had een pluchen piemel bij. Blijkbaar had hij die gevonden in het seksspeeltjes hoekje in een winkel waar ze met de mama geweest waren (ik weet niet welke winkel). Hij had die dan stiekem op de band gelegd en de kassierster vroeg wat hij daar mee ging doen.

“Mee knuffelen!”

Waarop zijn zusje schaterend “In mijn pooooeeeeeep steken!”

Ik zie beperkter risico op tienerzwangerschap 👌
 
Terug
Bovenaan