Mulan
Well-known member
Ook -> jij dus niet alleen!De mijne zei daarnet toen ik mijn kleedje uitdeed om de baby te voeden: “mama heeft ook een dikke buik.”![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook -> jij dus niet alleen!De mijne zei daarnet toen ik mijn kleedje uitdeed om de baby te voeden: “mama heeft ook een dikke buik.”![]()

Dat verzacht de pijn wel jaOok -> jij dus niet alleen!![]()

Herkenbaar, al is het hier: "ben je al boven of nog beneden?"4u30 s'nachts
3j: PAPAAAA, PAPAAA, PAPAAA
Ik: ja, wat is er?
3j: lig je in het grote bedje?
Ik: ja
3j: ok, slaapwel papa

Ik was zo vorig jaar eens te laat aan de schoolpoort geraakt, en ik zie daar een klasgenootje van mijn dochter staan samen met zijn moeder. Roept die naar mij "wij zijn te laat want mama moest nog kakken, en jullie?"onze buren hadden bezoek & zaten gezellig in de tuin, onze dochter gaat naar de omheining, richt haar tot die bende "papa kaka doen hé" en gaat weer weg
![]()

Dus nu vraagt hij steeds: mama, nog eens melk schieten 
hier is het de friscoMijn zoon noemt de airco in de auto "de verkoudheid".
. Die had nu al geweldige humor met andere woorden
.
Dat wordt fijn als ze daar met de mama of met anderen passeert en ze vertelt over papa en de snoepjeswinkel.Op de terugweg naar huis:
Dochter: papa, rijden we seffens nog voorbij de snoepjeswinkel?
Ik: snoepjeswinkel?
Dochter: ja, met al die gekleurde lichtjes.
Mijn frank viel plots omdat we daar enkele hoerenkoten passeren.
Ik: jaja hoor, seffens komen we daar langs.
Toen we er passeerden waren de lichten uit, waarop ik zeg: ah, de snoepjeswinkel is precies al gesloten.
Dochter: ik wil later in een snoepjeswinkel werken.

Hij heeft zelfs een interview gegeven:Ik vraag aan mijn 3jarige zoon wat hij vandaag gedaan heeft op school.
"Gespeeld en ambras gezocht"