Kids say the darndest things!

Deze ochtend in de wagen, toen Meisjes van Raymond op stond:
Raymond 🎶: "Meisjes, ze maken ons kapot meneer"
Dochter: "Dat is niet waar papa, wij maken niet alles kapot"

Ergens in het midden van dat nummer zegt ze: "Weet je, ik denk dat die meneer niet zo graag meisjes heeft".

En op het einde:
Raymond 🎶: "Meisjes zijn 'tallermooist op aard, niets dat hun schoonheid evenaart"
Dochter: "En nu vindt hij meisjes opeens tof. Die weet ook niet wat hij wil hé"

Deze ochtend in de wagen, toen Meisjes van Raymond op stond:
Raymond 🎶: "Meisjes, ze maken ons kapot meneer"
Dochter: "Dat is niet waar papa, wij maken niet alles kapot"

Ergens in het midden van dat nummer zegt ze: "Weet je, ik denk dat die meneer niet zo graag meisjes heeft".

En op het einde:
Raymond 🎶: "Meisjes zijn 'tallermooist op aard, niets dat hun schoonheid evenaart"
Dochter: "En nu vindt hij meisjes opeens tof. Die weet ook niet wat hij wil hé"
Zie dat ze zo zei: maar dat is wel, wij komen wel klaar...

We waren dit weekend op een feest met redelijk wat volwassen én kinderen. Desondanks de drukte en afleiding kwam ons zoontje het toch steeds zeggen als hij naar toilet moest. Hij had pipi en kaka gedaan en ik zeg hem: amai flink ze, mama is fier. Antwoordt hij mij: ikke twee jaar
🙈

Gisterenavond vroeg zoonlief (bijna 4) wanneer we de lamp in de living hadden gekocht. Ik antwoordde dat dat lang geleden was.
-"Was ik toen nog een baby?"
-"Nee lieveke, jij was toen nog niet gemaakt."
Zoon denkt even na en zegt bedenkelijk " bestond ik dan eerst uit stukjes??"

Geweldig de logica op die leeftijd. 😍

Na een ochtend vol met kibbelen en ruzie maken omdat 't ventje te vroeg wakker was en moe wa en weende voor alles, kregen we de melding van de 4,5 jarige zoon:

"Jullie mogen blij zijn dat jullie nog voor mij mogen zorgen"

En blij dat we waren

Ongelofelijk die mannekes :rofl:

Na een ochtend vol met kibbelen en ruzie maken omdat 't ventje te vroeg wakker was en moe wa en weende voor alles, kregen we de melding van de 4,5 jarige zoon:

"Jullie mogen blij zijn dat jullie nog voor mij mogen zorgen"

En blij dat we waren

Ongelofelijk die mannekes :rofl:
Deed me een beetje aan dit ventje denken 😂;
"I am leaving!"

Ik ga het jammer vinden wanneer mijn dochtertje Engels gaat kunnen.

Ze zingt heel graag en heel veel, heeft ook meteen de melodie van een nummer compleet juist mee... alleen zingt ze die complete liedjes met eigen verzonnen teksten die lijken op de echte woorden. Gigantisch schattig en grappig. :love:

Ken ze nu niet allemaal vanbuiten uiteraard want het zijn echt tonnen complete liedjes die ze in haar eigen verzonnen taaltje zingt, maar ééntje viel me gisteren nog op: Sweet Caroline (van Neil Diamond) werd iets als "Zweet Kelderbine".

Gisteren onze dochter van de crèche gaan halen met de fiets.

ik was aan het vertellen dat we eerst haar helm aandoen en dan pas op de fiets van papa gaan. ipv fiets/fietsje zegt zij eerder iets a la "piets/pietsje"

omdat ik "fiets van papa" zei heeft ze de hele rit door de stad enthousiast "pietje papa" zitten roepen :unsure:

Gisteren even snel wat kleren gaan halen voor mijn zoontje en meneertje had kennelijk besloten om voor een nieuwe stijl te gaan. Roept die opeens dat hij een nieuwe look wilt maar hij sprak look uit als look, zoals knoflook dus ipv het Engelse 'loek' zei hij de hele tijd looook dacht wth brabbelt dit figuur.😭

"Papaaaa? Waarvan zijn borsten gemaakt?"
"Van vetweefsel schattebol."
"Dus niet van glitters? ":thinking:
Ik wou op Youtube iets grappigs zoeken met "glitter boobs" om hier te posten, maar ik kom vooral NSFW filmkes en tutorials tegen.
Dus ik ben al die brol gaan kopen en heb het in de badkamer gesmeten waar mijn vrouw aan het douchen is. Hoping for glitter boobs tonight !! :oi22::hurrr:.

Laatst bewerkt:
Bij het instoppen lees ik altijd een boekje voor. De dochter pakt haar hoofdkussen en legt het op de grond, nestelt zich erop en zegt: "Ik hou van dikke, zachte dingen. Zoals jij mama!"

Merci m'n kind, ik zien u ook geire. 😑

Bij het instoppen lees ik altijd een boekje voor. De dochter pakt haar hoofdkussen en legt het op de grond, nestelt zich erop en zegt: "Ik hou van dikke, zachte dingen. Zoals jij mama!"

Merci m'n kind, ik zien u ook geire. 😑
De mijne zei daarnet toen ik mijn kleedje uitdeed om de baby te voeden: “mama heeft ook een dikke buik.”😬

Terug
Bovenaan