Kids say the darndest things!

De kleinste daarnet in de auto op weg naar school: "broer, weet jij wat een callgirl is?"

Ik natuurlijk weer compleet :eek:

Bedoelde ze eigenlijk cowgirl. Ze mag morgen als cowboy verkleed naar school voor carnaval en mijn vrouw had dus uitgelegd dat ze dan eigenlijk een cowgirl is.
Ik zou vanavond toch nog eens praten met uw vrouw. De dag van vandaag kan je niet zeker genoeg zijn
 
Dochter is met speelgoeddiertjes aan het spelen, niest 3x achter elkaar en kijkt me bloedserieus aan: "Ik ben allergisch aan tijgers"
🤣
Als ze 3x niest mag ze een wens doen!


Ik wenste dan meestal dat ik geen 4e keer meer moest niezen.
 
Dochter is met speelgoeddiertjes aan het spelen, niest 3x achter elkaar en kijkt me bloedserieus aan: "Ik ben allergisch aan tijgers"
🤣

Mijnes is allergens (allergisch) aan alles wat hij ziet, hoort, eet, voelt etc etc...
 
Zoonlief wil geen pamper meer om te slapen want "hij is geen baby meer."
Geen probleem, het lukt goed alleen staat hij nu regelmatig midden in de nacht op om te gaan plassen. En daarvoor komt hij me altijd wakker maken. Ik werk met de vaste vroege en ik begon wat geïrriteerd te geraken door terug gebroken nachten en ik zeg hem dat hij ook alleen mag gaan plassen en mij niet persé moet wakker maken daarvoor.
De volgende nacht om 1u12: "mama, mama, ik ben alleen gaan plassen he!!"
 
Zoonlief wil geen pamper meer om te slapen want "hij is geen baby meer."
Geen probleem, het lukt goed alleen staat hij nu regelmatig midden in de nacht op om te gaan plassen. En daarvoor komt hij me altijd wakker maken. Ik werk met de vaste vroege en ik begon wat geïrriteerd te geraken door terug gebroken nachten en ik zeg hem dat hij ook alleen mag gaan plassen en mij niet persé moet wakker maken daarvoor.
De volgende nacht om 1u12: "mama, mama, ik ben alleen gaan plassen he!!"
Ik heb een soortgelijk probleem. Deze zomer op vakantie zaten de kinderen in zo'n binnenspeeltuin te spelen en wij zitten er op te kijken. Je hebt er nooit permanent zicht op maar je ziet ze wel eens passeren. De kleinste toch al even niet gezien, aan de oudste gevraagd waar die zat en het traditionele antwoord gekregen (ikweetnie). Komt er paar minuten later iemand ons vragen of we een zoon hebben want er zit een kindje op het toilet naast de speeltuin (voor ons achter de speeltuin en de deur was niet zichtbaar waar we zaten). Wat was er gebeurd: hij was flink naar het toilet willen gaan, maar er was daar een kleine binnengekomen, heeft alle deuren dichtgedraaid en is dan onder de deur doorgekropen naar buiten. En de onze zat daar vast he...
Wij gezegd: jamaar als je naar het toilet moet, dan moet je ons dat komen zeggen dat we het weten he.
Sindsdien elke keer hem 's nachts moet gaan staat hem aan ons bed: ik moet pipi doen.... Zelfs als hem ziek is en moet overgeven komt hem eerst nog naar ons kamer vragen of hem mag 🤣
 
Die van ons hadden gisteren schoolfeest. Op het einde alle klassen nog eens tegelijk op het podium van klein naar groot. Onze jongste stond natuurlijk op de 1e rij. En toen begon de directeur met de lange lijst bedankingen... Net voor hem. Het mag wel duidelijk zijn dat hem ergens mimespeler zal worden. Hij begon met zijn armen stoer gekruist voor zijn lichaam met voetje vooruit. Dat ging al snel naar ongeïnteresseerd rondkijken, beetje blazen, nog een beetje neuspeuteren. En als de directeur na een tijdje zei: Oja en dan nog... Sloeg die van ons met zijn vlakke hand op zijn voorhoofd. Had hem een horloge aangehad, hij ging er zeker nog met zijn vingertje beginnen op tikken. En dat stond hem schoon allemaal in volle zicht achter de directeur te doen. 🤣
 
Terug
Bovenaan