Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is voor mij vooral toch superduidelijk dat de competitie gewoon te vroeg begonnen is.
Tuurlijk. Maar geen enkele ploeg moet daarover zeuren. Ze hebben de kans gehad om voor iets anders te gaan maar bleven bij het oude.Het is voor mij vooral toch superduidelijk dat de competitie gewoon te vroeg begonnen is.
Bwa, de ploegen die voor andere systemen hebben gestemd, kunnen daar wel over zeuren hé.Tuurlijk. Maar geen enkele ploeg moet daarover zeuren. Ze hebben de kans gehad om voor iets anders te gaan maar bleven bij het oude.
Het is wat Hayen zegt na de match: zo'n zaken worden honderd keer herhaald, en de staff staat constant te coachen naast het veld, maar zo'n dingen moeten de spelers uiteindelijk wel zelf doenIk heb maar stukjes gekeken gisteren tot en met de 0-2, net de samenvatting aan het bekijken, lekkere actie van Karetsas langs de de lijn daar maar wat een oerdomme handsbal is dat van Mechele?
Bij die 2-2 vraag ik mij ook af waarom er NIEMAND van Brugge druk zet op de man met de bal. En die 3-2 begint ook exact hetzelfde, geen druk op Steuckers en dan ook geen 2de bal.
Ik neig je te volgen hoor, maar je refereert naar Hoefkens die het uiteindelijk ook bij Standard (i know) niet te lang volgehouden heeft.Hopelijk begaat Club niet weer de fout om een beloftevolle, jonge coach die intern doorgeschoven is, onmiddellijk met het grof huisvuil buiten te gooien omdat de resultaten tijdelijk tegen slaan.
Ik neig je te volgen hoor, maar je refereert naar Hoefkens die het uiteindelijk ook bij Standard (i know) niet te lang volgehouden heeft.
Dus je kunt dat niet blijven trekken natuurlijk, jonge beloftevolle coach of niet.
Hopelijk snappen ze bij Club nu eindelijk dat er DRINGEND een vervanger voor Mechele gehaald moet worden. Die debiele fouten elke keer, zot word ik ervanHopelijk begaat Club niet weer de fout om een beloftevolle, jonge coach die intern doorgeschoven is, onmiddellijk met het grof huisvuil buiten te gooien omdat de resultaten tijdelijk tegen slaan.
Mij ook niet, tis gewoon die media die alles in brand zet en vervolgens paniek zaaien of het nu Club/rsca/genkUitslagen in deze fase vd competitie boeien toch nog niet, geen nood om u op te jagen
Voila , Kompany heeft bij ons precies niks goe gedaan( integendeel) , Mazzu was aant knoeien a volonte en werd lekker uit de wind gezetMij ook niet, tis gewoon die media die alles in brand zet en vervolgens paniek zaaien of het nu Club/rsca/genk
Proficiat met de overwinningDju, gisteren in minuut 94 nog die goal zien vallen en elkaar in de armen vliegen... Daar doet ge het toch voor.
Dank u. Tja, wel allebei de start gemist. Brugge werd terecht op 1 gezet als titelkandidaat. Genk op 2 blijkbaar in HNB. Op basis waarvan weet ik niet bij ons. Nu goed, de topploegen laten het afweten buiten Anderlecht. En die hun spel is ook niet geweldig. Het zal wel weer op de play-offs uitdraaien.Proficiat met de overwinning
Het is rampzalig.als ge die goal van charleroi ziet, ben ik content dat we geen afwijkend goeie start hebben zoals vorig jaar. not getting my hopes up this time.
Dus als hij direct scoort is het hands en omdat hij bal doorspeelt is het een nieuwe actie en dus geen handsbal. Ik volg niet meer....Het is rampzalig.
Maar de goal van Charleroi was wel overduidelijk handsbal.
De uitleg van de arbitrage daarover is opzich lachwekkend en schrijnend tegelijk.
![]()
12.664 Aufrufe · 41 Reaktionen | Jonathan Lardot gives his take on Daan Heymans' goal during #CHAGNT. | Royal Belgian FA
Jonathan Lardot gives his take on Daan Heymans' goal during #CHAGNT.www.facebook.com