Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb maar stukjes gekeken gisteren tot en met de 0-2, net de samenvatting aan het bekijken, lekkere actie van Karetsas langs de de lijn daar maar wat een oerdomme handsbal is dat van Mechele?
Bij die 2-2 vraag ik mij ook af waarom er NIEMAND van Brugge druk zet op de man met de bal. En die 3-2 begint ook exact hetzelfde, geen druk op Steuckers en dan ook geen 2de bal.

Ik heb maar stukjes gekeken gisteren tot en met de 0-2, net de samenvatting aan het bekijken, lekkere actie van Karetsas langs de de lijn daar maar wat een oerdomme handsbal is dat van Mechele?
Bij die 2-2 vraag ik mij ook af waarom er NIEMAND van Brugge druk zet op de man met de bal. En die 3-2 begint ook exact hetzelfde, geen druk op Steuckers en dan ook geen 2de bal.
Het is wat Hayen zegt na de match: zo'n zaken worden honderd keer herhaald, en de staff staat constant te coachen naast het veld, maar zo'n dingen moeten de spelers uiteindelijk wel zelf doen

Hopelijk begaat Club niet weer de fout om een beloftevolle, jonge coach die intern doorgeschoven is, onmiddellijk met het grof huisvuil buiten te gooien omdat de resultaten tijdelijk tegen slaan.

Hopelijk begaat Club niet weer de fout om een beloftevolle, jonge coach die intern doorgeschoven is, onmiddellijk met het grof huisvuil buiten te gooien omdat de resultaten tijdelijk tegen slaan.
Ik neig je te volgen hoor, maar je refereert naar Hoefkens die het uiteindelijk ook bij Standard (i know) niet te lang volgehouden heeft.
Dus je kunt dat niet blijven trekken natuurlijk, jonge beloftevolle coach of niet.

Ik neig je te volgen hoor, maar je refereert naar Hoefkens die het uiteindelijk ook bij Standard (i know) niet te lang volgehouden heeft.
Dus je kunt dat niet blijven trekken natuurlijk, jonge beloftevolle coach of niet.

Weet je nog wie er na Hoefkens kwam? Als je de baten en de kosten dan afweegt, wat was voor Club financieel profijtelijker geweest?

Hopelijk snappen ze bij Club nu eindelijk dat er DRINGEND een vervanger voor Mechele gehaald moet worden. Die debiele fouten elke keer, zot word ik ervan :wallbash: :wallbash: :wallbash:

hoeveel penalties heeft die op zijn kap ondertussen??? Dat heeft een Vertonghen toch niet voor bijvoorbeeld.

Ik blijf het nog altijd verbazend vinden hoe Hoefkens als beloftevolle coach wordt omschreven. Die heeft in 2018-2019 als assistent van Rik De Mil bij de jeugdploegen van Club gewerkt, om dan drie seizoenen een niet-coachende rol als jeugdbegeleider bij de club op te nemen. Op basis waarvan die tot hoofdtrainer is gemaakt, ik snap het nog altijd niet. En De Mil werd dan zijn assistent, dat was toch ook een grote grap.

Hoefkens had nooit trainer van Club mogen worden, daar zijn gewoon een hoop tussenstappen om een of andere reden overgeslagen geweest. De Kompany's van deze wereld blijven toch de uitzondering op de regel.

Dat Scott Parker daarna ook een fiasco was, dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat Hoefkens ontslaan niet de juiste beslissing was.

Hayen draait overigens al 10 jaar mee in het trainersvak hé, helemaal niet te vergelijken met Hoefkens.

Mij ook niet, tis gewoon die media die alles in brand zet en vervolgens paniek zaaien of het nu Club/rsca/genk
Voila , Kompany heeft bij ons precies niks goe gedaan( integendeel) , Mazzu was aant knoeien a volonte en werd lekker uit de wind gezet
Nu ist Riemer zen beurt ( terecht of niet dat laat ik nog int midden )

Competitie begint praktisch pas echt tegen eind september gezien er nog vele transfers zijn en met het huidige format kunt ge aanmodderen tot en met november. Toch overdreven dat Hayen nu al onder druk staat met veruit de beste kern van de JPL. Grinta had hij er anders wel ingekregen bij aanvang van z'n trainersschap.

als ge die goal van charleroi ziet, ben ik content dat we geen afwijkend goeie start hebben zoals vorig jaar. not getting my hopes up this time.

Proficiat met de overwinning
Dank u. Tja, wel allebei de start gemist. Brugge werd terecht op 1 gezet als titelkandidaat. Genk op 2 blijkbaar in HNB. Op basis waarvan weet ik niet bij ons. Nu goed, de topploegen laten het afweten buiten Anderlecht. En die hun spel is ook niet geweldig. Het zal wel weer op de play-offs uitdraaien.

Nu, Fadera is gelukkig al weg, want dat was een ramp. Veel jonkies die het moeten gaan doen. Karetsas, Steuckers en Smets doen het voorlopig goed. Onze Oostenrijker was ook goed.

Heynen die terugkomt gaat het belangrijkste zijn. Ongelofelijk wat die voor een impact heeft op onze ploeg.

als ge die goal van charleroi ziet, ben ik content dat we geen afwijkend goeie start hebben zoals vorig jaar. not getting my hopes up this time.
Het is rampzalig.
Maar de goal van Charleroi was wel overduidelijk handsbal.
De uitleg van de arbitrage daarover is opzich lachwekkend en schrijnend tegelijk.

Het is rampzalig.
Maar de goal van Charleroi was wel overduidelijk handsbal.
De uitleg van de arbitrage daarover is opzich lachwekkend en schrijnend tegelijk.

Dus als hij direct scoort is het hands en omdat hij bal doorspeelt is het een nieuwe actie en dus geen handsbal. Ik volg niet meer....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan