Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk echt waar dat er geen ploeg is die dit beter kan dan Club.Enkel de tweede helft gekeken, maar hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je dit verliest zeg?![]()
Je bedoelt de hoeren chance van de playoffs?Het Hayen effect lijkt al helemaal weg.
Ale kom zeg, gaat nooit gebeuren.Hopelijk degraderen we niet.
Tuurlijk: vorig seizoen heeft ook laten zien dat je een heel jaar mag aanmodderen en toch met de volle buit kan gaan lopen. Die eerste 30 matchen zijn voor niks. Gewoon zien dat je bij de eerste 6 bentAle kom zeg, gaat nooit gebeuren.
Duurste kern, alweer 30 miljoen uitgegeven en waarschijnlijk nog miljoenen met hopen.
We zijn ocharme 2 en 3 wedstrijden ver.
Iedereen is nog bezig met transfers, komt wel goed voor jullie.

Ze gaan gewoon op hun elan door van de reguliere competitie vorig seizoen. Het lijkt net alsof die play-offs zich totaal niet afgespeeld hebben.Club Brugge toch echt een rollercoaster de afgelopen jaren![]()

STVV was zwak, zeker verdedigend. Antwerp speelde vrij open vond ik: high risk, high reward. Daarmee ook die vele kansen van STVV.Iemand die wat kan zeggen over Antwerp vs STVV? Ik zie qua kansen dat het precies relatief gelijkopgaand was, maar het eindresultaat spreekt boekdelen.
Sarcasme he voor al wie paniek wilt zaaienAle kom zeg, gaat nooit gebeuren.
Duurste kern, alweer 30 miljoen uitgegeven en waarschijnlijk nog miljoenen met hopen.
We zijn ocharme 2 en 3 wedstrijden ver.
Iedereen is nog bezig met transfers, komt wel goed voor jullie.