Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon een flutmentaliteit bij te veel spelers. Moeten we nu echt iedere 6 maand een nieuwe trainer hebben die zich kwaad moet maken.
En ook wel vreselijk weg gewerkt die bal, recht in vrijstaande speler zijn voeten.

Ale kom zeg, gaat nooit gebeuren.
Duurste kern, alweer 30 miljoen uitgegeven en waarschijnlijk nog miljoenen met hopen.

We zijn ocharme 2 en 3 wedstrijden ver.
Iedereen is nog bezig met transfers, komt wel goed voor jullie.
Tuurlijk: vorig seizoen heeft ook laten zien dat je een heel jaar mag aanmodderen en toch met de volle buit kan gaan lopen. Die eerste 30 matchen zijn voor niks. Gewoon zien dat je bij de eerste 6 bent

Eerste helft deed me echt denken aan de match in de PO's vorig seizoen. Steriel overwicht zonder echte dreiging vanvoor. Een goal pakken na dramatisch verdedigen. En dan krijgen we er nog zo een in de 2de helft. Kwam niet meer goed...
Maar wat er daarna gebeurt, geeft de club toch ff een serieuze mentale boost. Hopelijk beginnen we er nu eens aan...

Club Brugge toch echt een rollercoaster de afgelopen jaren :crazy:
Ze gaan gewoon op hun elan door van de reguliere competitie vorig seizoen. Het lijkt net alsof die play-offs zich totaal niet afgespeeld hebben. :laugh:

Ik mag toch hopen dat Mechele eindelijk eens uit de ploeg verdwijnt trouwens. Dat kan toch niet dat Hayen en zijn staf dat zelf ook niet inzien?

Laatst bewerkt:
Iemand die wat kan zeggen over Antwerp vs STVV? Ik zie qua kansen dat het precies relatief gelijkopgaand was, maar het eindresultaat spreekt boekdelen.
STVV was zwak, zeker verdedigend. Antwerp speelde vrij open vond ik: high risk, high reward. Daarmee ook die vele kansen van STVV.
Bij Antwerp een héél sterke Doumbia vond ik, ook Ondrejka was héél goed (wat hoop ik dat hij eens een volledig seizoen fit blijft) en Zeno VDB ook goede match.
Voorlopig lijken ook de nieuwkomers Chery en Odoi wel heel verstandige transfers. Zij maken de balans in het team tussen jeugdige talenten en ervaren routiniers in evenwicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan