Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Extra CV was toch ook wel nodig, Vertonghen gaat geregeld een match missen
Uiteraard. Maar Sardella is toch van nature een cv, niet?
Kana kan er depaneren indien nood, zelfs Leoni moet er spelen omdat die anders niemeer in de ploeg komt

Het verhaal van de Denen op retour voorzien van een club begint me wel tegen te steken.
Herman deed dat ook met vedetten op retour, dees is nog erger

Uiteraard. Maar Sardella is toch van nature een cv, niet?
Kana kan er depaneren indien nood, zelfs Leoni moet er spelen omdat die anders niemeer in de ploeg komt

Het verhaal van de Denen op retour voorzien van een club begint me wel tegen te steken.
Herman deed dat ook met vedetten op retour, dees is nog erger
Gohja liever derdes met zulke spelers dan 11de te eindigen zoals 2 jaar geleden

Waarschijnlijk dit weekend Gent-Westerlo meepikken. Iemand een tip om de auto kwijt te geraken? Van wat ik lees/hoor maar heel weinig parking voor bezoekers, vrij parkeren niet direct in de buurt van het stadion??

Waarschijnlijk dit weekend Gent-Westerlo meepikken. Iemand een tip om de auto kwijt te geraken? Van wat ik lees/hoor maar heel weinig parking voor bezoekers, vrij parkeren niet direct in de buurt van het stadion??
Je kan dichtbij het UZ in Gent parkeren, maar dat het zal in de wijde omtrek zijn.
Er vertrekt een shuttle bus vanaf Gent Zuid, of de park and ride in Gentbrugge.

De omgeving rond het stadion vermijd je best met de wagen.

volgens mij zijn die bussen niet voor uit-supporters voorzien? ze zullen er wel op kunnen, maar ze zitten dan wel aan de verkeerde kant van't stadion

je kunt aan station St-Pieters tram T4 nemen tot het UZ, en vandaar te voet. is wel nog 20 minuten. (is wat ik gisteren gedaan heb)

volgens mij zijn die bussen niet voor uit-supporters voorzien? ze zullen er wel op kunnen, maar ze zitten dan wel aan de verkeerde kant van't stadion

je kunt aan station St-Pieters tram T4 nemen tot het UZ, en vandaar te voet. is wel nog 20 minuten. (is wat ik gisteren gedaan heb)
Is een bus van de lijn aan het zuid en je kan een ticket online kopen.

Geen idee hoe je aan het bezoekersvak raakt.

Dus inderdaad 2km verder parkeren en te voet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan