Sowieso dat dezelfde goal de volgende keer wordt afgekeurd en ze deze uitleg vergeten zijn.Dus als hij direct scoort is het hands en omdat hij bal doorspeelt is het een nieuwe actie en dus geen handsbal. Ik volg niet meer....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso dat dezelfde goal de volgende keer wordt afgekeurd en ze deze uitleg vergeten zijn.Dus als hij direct scoort is het hands en omdat hij bal doorspeelt is het een nieuwe actie en dus geen handsbal. Ik volg niet meer....
Ik ben niet graag cynisch maar ik gok toch ook hierop.Sowieso dat dezelfde goal de volgende keer wordt afgekeurd en ze deze uitleg vergeten zijn.
Versterking nog even tussen aanhalingstekens zetten.Weer een gratis Deense versterking als CV onderweg
Extra CV was toch ook wel nodig, Vertonghen gaat geregeld een match missenVersterking nog even tussen aanhalingstekens zetten.
Zou die gaan (moeten) spelen ipv Simic?
En zien die niet dat we ook nood hebben aan versterking op de flanken?
Uiteraard. Maar Sardella is toch van nature een cv, niet?Extra CV was toch ook wel nodig, Vertonghen gaat geregeld een match missen
Gohja liever derdes met zulke spelers dan 11de te eindigen zoals 2 jaar geledenUiteraard. Maar Sardella is toch van nature een cv, niet?
Kana kan er depaneren indien nood, zelfs Leoni moet er spelen omdat die anders niemeer in de ploeg komt
Het verhaal van de Denen op retour voorzien van een club begint me wel tegen te steken.
Herman deed dat ook met vedetten op retour, dees is nog erger
Je kan dichtbij het UZ in Gent parkeren, maar dat het zal in de wijde omtrek zijn.Waarschijnlijk dit weekend Gent-Westerlo meepikken. Iemand een tip om de auto kwijt te geraken? Van wat ik lees/hoor maar heel weinig parking voor bezoekers, vrij parkeren niet direct in de buurt van het stadion??
Is een bus van de lijn aan het zuid en je kan een ticket online kopen.volgens mij zijn die bussen niet voor uit-supporters voorzien? ze zullen er wel op kunnen, maar ze zitten dan wel aan de verkeerde kant van't stadion
je kunt aan station St-Pieters tram T4 nemen tot het UZ, en vandaar te voet. is wel nog 20 minuten. (is wat ik gisteren gedaan heb)
Aan het liedemeerspark nog een optie? Of ondertussen ook al verzadigd?Je kan dichtbij het UZ in Gent parkeren, maar dat het zal in de wijde omtrek zijn.
Er vertrekt een shuttle bus vanaf Gent Zuid, of de park and ride in Gentbrugge.
De omgeving rond het stadion vermijd je best met de wagen.
Geen idee, sinds lang terug een abo omdat we kunnen meerijden met een sponsor van Kaa Gent die een parkeerkaart heeft voor aan het stadion.Aan het liedemeerspark nog een optie? Of ondertussen ook al verzadigd?
even de bal buiten de 16 plukken 
Geen combiregeling, dus eigen vervoer mogelijk.Ik denk als bezoeker westel fan je niet met de wagen kan, enkel met bussen
Van Crombrugge was bij Anderlecht ook niet meer goed. Al zeker geen puntenpakker. Vandaar dat Verbruggen er is ingekomen doorheen het seizoen.Plezant matchke wel.
Moet wel zeggen, ik vind die Van Crombrugge echt niet goed keepen vandaag.