Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die was vandaag inderdaad best zwak. Heel ons defensief spel. Maar Smets is er nog in aan het komen en speelt voor het eerst op een beoogd hoger niveau, Cuesta is pas terug na een baby in huis gekregen te hebben en Sadick zit met transferweeën. Dat komt wel in orde, maar er is duidelijk nog heel wat werk aan. Dramatisch dat ge een op een easy win afstevende match bijna uit handen geeft.

Rood voor Sadick vond ik trouwens streng. Dubbele bestraffing gebeurt nog weinig. Ik vond ook vreemd dat de VAR daar rood van maakte aangezien het niet meer dan "een fout" was, waarvoor er dan ook een terechte penalty volgde. Iemand enig idee welke verzwarende omstandigheid ik gemist kan hebben?

Die was vandaag inderdaad best zwak. Heel ons defensief spel. Maar Smets is er nog in aan het komen en speelt voor het eerst op een beoogd hoger niveau, Cuesta is pas terug na een baby in huis gekregen te hebben en Sadick zit met transferweeën. Dat komt wel in orde, maar er is duidelijk nog heel wat werk aan. Dramatisch dat ge een op een easy win afstevende match bijna uit handen geeft.

Rood voor Sadick vond ik trouwens streng. Dubbele bestraffing gebeurt nog weinig. Ik vond ook vreemd dat de VAR daar rood van maakte aangezien het niet meer dan "een fout" was, waarvoor er dan ook een terechte penalty volgde. Iemand enig idee welke verzwarende omstandigheid ik gemist kan hebben?
Ik denk gestrekte voet vooruit die neerkwam op een Beerschot been. Want dat beeld hebben we enkel gezien, niet van de omhelzing

Nog strenger dan gezien dat gebeurt als gevolg van een poging tot bal spelen en de speler die door Sadick zijn omhelzing valt.

Kunt 50 punten opnoemen aanvallend en verdedigend wat niet goed loopt.

Hier zit toch niks in qua spel, idee, tactiek, passie

Ik begon mij net te ergeren aan de ref met zijn vreemde beslissingen, maar nu we die corner nog mochten nemen ist okee :)
En het systeem staat nog ni op punt, maar de inzet was er wel. Als het ni draait lijkt dat niet zo uiteraard.
Mechelen zet ook veel druk op de bal en is verdiend de betere ploeg, benieuwd hoe lang ze dit volhouden.

Middenveld is onbestaande

Dreyer ook dik centen aan het verdienen, 4 matchen en nog niks gezien.
Spelen met 10 en andere ook nie op niveau

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan