Jupiler Pro League 2024-2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gent moet toch wat meer middelen hebben dan standard bv.
Ik zie Standard ook geen PO1 halen maar een Charleroi zie ik er volgend seizoen wel in geraken. Westerlo is ook goed werk aan het leveren dus ik zou het op zich wel tof vinden moesten die daar vruchten van plukken. Hoogstwaarschijnlijk zal het ten koste van Gent en/of Antwerp zijn aangezien die beiden zonder geld zitten.

Ik zie Standard ook geen PO1 halen maar een Charleroi zie ik er volgend seizoen wel in geraken. Westerlo is ook goed werk aan het leveren dus ik zou het op zich wel tof vinden moesten die daar vruchten van plukken. Hoogstwaarschijnlijk zal het ten koste van Gent en/of Antwerp zijn aangezien die beiden zonder geld zitten.
Tis natuurlijk vroeg we weten de kern nog niet voor volgend seizoen. Maar bij standard heeft leko het maximale uitgehaald. Zit gent zo in geldnood ?

Tis natuurlijk vroeg we weten de kern nog niet voor volgend seizoen. Maar bij standard heeft leko het maximale uitgehaald. Zit gent zo in geldnood ?
Er moet elk jaar verkocht worden om geen structureel verlies te hebben.
De waarde van de kern is een pak gezakt, en er zijn maar een handvol spelers die iets kunnen opbrengen.
Watanabe en Brown zijn normaal gezien weg, maar dan stopt het ook wel van spelers die iets kunnen opbrengen.

Wat een opluchting! Eindelijk schuldenvrij en geen inmenging meer door de Amerikanen. Knap werk van Angelini. Hopelijk vindt hij nog andere Luikse investeerders om zich te versterken. Dat er maar snel een einde komt aan de jaren woestijn.

Geraerts zou eerstdaags aangekondigd worden.

Laatst bewerkt:
Er zullen een aantal uitgaande transfers zijn bij Charleroi (Heymans, Petris, Zorgane moet daar toch ook ooit eens vertrekken..).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan