Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Michiel Jonckheere, nog via oostende naar de U18 van nxt deze winter, en volgende week mag hij het het proberen voor de titel. Jammer voor Haeyen wel :D

Ik stoor me wel kapot aan die Lambrecht, verliest telkens de controle over een wedstrijd door zijn eigen belachelijk gedoe.
Idd. Haantjes gedrag, maar geen controle idd.
Die gele kaarten (zeker die 2e voor Hayen) in zo'n match, absoluut onnodig

Nuja tis dezelfde hè

Wat een marginaal gedoe alweer. Snap echt niet dat je je tot zo'n zaken kan verlagen, en dat vind je dus bij alle ploegen hé! Voetbal trekt toch het meest belachelijke soort mensen aan.
Wel opvallend dat het zinnetje "dat vind je dus bij alle ploegen he" naar boven komt als er eens iets over de eigen ploeg naar boven komt. :unsure:
Niet dat je ongelijk hebt he, ik vind dat gewoon grappig.

Wel opvallend dat het zinnetje "dat vind je dus bij alle ploegen he" naar boven komt als er eens iets over de eigen ploeg naar boven komt. :unsure:
Niet dat je ongelijk hebt he, ik vind dat gewoon grappig.
Ik heb hier al meermaals alle marginaal gedrag veroordeeld hoor. Ook van mijn eigen ploeg zonder daarbij andere gevallen bij te betrekken.

Laatst bewerkt:
Kan alleen voor club spreken natuurlijk, maar een harde kern die de bussiness inklimt om iemand af te ranselen had ik nog niet gezien.

Wat een marginaal gedoe alweer. Snap echt niet dat je je tot zo'n zaken kan verlagen, en dat vind je dus bij alle ploegen hé! Voetbal trekt toch het meest belachelijke soort mensen aan.
Anderlechtsupp die mekaar beginnen af te motten, jawatte ne bende bavianen is er niks tegen

Riemer met zijn cringe interviews altijd. :LOL: Hoelang heeft die nog contract?
Coucke en de niet-uitvoerend voorzitter moeten dat nu toch ook zien dat het met die vent niet zal lukken?

Als er ooit een nieuw stadion staat mag daar trouwens een standbeeld van Vanaken bij. Wat heerst die in deze play-offs
Echt hé, vorige week nog een discussie gehad met een Anderlecht supporter over hem, en maar "smalend" doen, hahaha, stond weer gans hun middenveld te overklassen alsof het een oefenmatch was, wat een speler zeg :love:

Niet geliefd bij tegenstanders ook omdat hij soms wel eens de slechte verliezer kan uithangen. Maar in de Brugse geschiedenis een iconische speler die ook gewoon zijn indruk heeft nagelaten op de eigen competitie. Ik hoop dat Heynen dit ook gaat zijn voor ons. Al zijn we te onregelmatig om hem dezelfde indruk te laten maken op de competitie in zijn geheel.

Zal het wss. nooit openlijk toegeven maar ergens moet dat toch steken bij hem dat hij het nooit buiten België heeft geprobeerd

Zal het wss. nooit openlijk toegeven maar ergens moet dat toch steken bij hem dat hij het nooit buiten België heeft geprobeerd
Als die er nog een paar bijdoet (hopelijk te beginnen met volgende week) kan dat de grootste speler van de Belgische competitie worden, en een monument van een ploeg zijn waar je altijd kan terugkomen lijkt me ook wel waardevoller dan een pasant bij 7 buitenlandse ploegen.

Goh ja, t is maar wat je een passant noemt. Er spelen genoeg Belgen in buitenlandse loondienst met veel minder talent dan Hans.

En zelfs al ging hij 2j. geleden weg, dan nog mocht hij gerust altijd terugkomen in Brugge hoor.

Dit zit hier op zijn gemak dicht bij zijn familie en zal vooral niet klagen over zijn prijzenkast en wat hij daarvoor krijgt. Vanaken beseft ook wel dat hij hier goed zit voor nu en de toekomst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14